Contact

Va stam la dispozitie prin email pentru orice probleme sau solicitari.

Info, solicitari:

  • Pentru solicitari comenzi speciale, info produse, alte informatii, ne puteti contacta la adresa de e-mail de mai jos.
  • Email: client@ham-bebe.ro

Retururi:

Probleme de livrare, sesizari:

  • Pentru sesizari, reclamatii legate de comenzi, intarzieri de livrare, colete livrate cu deteriorari va rugam transmiteti un email pe adesa de mai jos.
  • Email: sesizari@ham-bebe.ro

In cazul in care ati receptionat un colet cu produs sau produse cu defect sau deteriorare, va rugam sa ne transmiteti un email pe adresa sesizari@ham-bebe.ro si echipa din depozitul nostru va efectua verificari.

De asemnea puteti consulata politica de retur pe pagina dedicata https://ham-bebe.ro/retur-produs/
Va asiguram ca vom solutiona situatia in cel mai scurt timp.

Stati fara griji! Daca ati primit un produs defect, necofnorm ori deteriorat noi vom suporta toate costurile de retur, inlocuire ori reparare, dupa caz.

Nu trebuie decat sa urmati pasii descrisi in pagina de retur.

In cazul in care ati receptionat un colet cu piese lipsa ori produs lipsa, va rugam sa ne scrieti cat mai repede pe adresa de e-mail sesizari@ham-bebe.ro

Specificati ce anume lipseste, in ce stare ati primit coletul si daca se poate atasati si o poza.

De retinut:

– Nu preluam comenzi telefonic sau prin platforme de socializare! Multumim!
– Livrarea coletelor se face in termen de 24 – 48 ore de la expediere conform detaliilor din pagina de livrare: https://ham-bebe.ro/cum-primesc-coletul/
– Nu livram in weekend.
– Solicitarile de anulare a comenzilor se pot realiza doar daca nu a fost deja expediat coletul, printr-un simplu reply la e-mailul de confirmare.
– Nu avem showroom ori magazin fizic, comenzile se livreaza doar prin curier.