Nu esti multumit de produs, sau consideri ca nu corespunde cu nevoile/astepatarile tale? Nici o problema, poti returna produsul in termen de 14 zile de la primire, fara a invoca un motiv!

Ai primit produsul defect sau deteriorat? Anunta-ne in termen de maxim 48 ore de la primirea coletului prin e-mail /sms/ telefonic si il vom schimba gratuit.

Procedura de retur este simpla:

  1. Completeaza formularul de retur de mai jos imediat dupa ce ai hotarat sa returnezi produsul, dar nu mai tarziu de 14 zile de la data primirii coletului, daca nu esti multumit de produs; si nu mai tarziu de 48 ore de la data primirii coletului in cazul in care exista deteriorari, defecte vizibile, accesorii lipsa.
  2. Trebuie sa ambalezi produsul/produsele in mod corespunzator, sa fie protejate la transport ( verifica mai jos paragraful Ambalarea Coletului pentru Retur )
  3. Dupa trimiterea solicitarii scrise de retur catre noi, intr-un termen de maxim 2 zile lucratoare, vei primi instructiunile pentru expedierea coletului catre noi si orice alte detalii suplimentare necesare.

Pentru a evita orice neconcordante in ceea ce priveste livrarea coletului de retur catre noi, va rugam ca in momentul in care returnati unul sau mai multe produse achizitionate de pe site-ul ham-bebe.ro, sa scrieti pe coletul de retur:

  • Numarul Comenzii,
  • Numele dumneavoastra
  • Adresa dumneavoastraVa rugam completati aceste detalii intr-un mod lizibil, si va rugam sa ne transmiteti pe e-mail denumirea firmei de curierat cu care expediati coletul si numarul coletului (acesta se gaseste pe chitanta primita de la agentul curier ).

PENTRU A SOLICITA RETURUL VA RUGAM COMPLETATI FORMULARUL DE RETUR DE MAI JOS SAU TRIMITETI SOLICITAREA PE E-MAIL LA ADRESA: comenzi@ham-bebe.ro
In cazul in care produsul este deteriorat la transport, sau exista piese lipsa din colet va rugam sa va asigurati ca transmiteti prezenta solicitare in termen de 48 ore de la receptionarea produsului, si ca ati specificat care este deteriorarea/defectiunea/problema produsului, atasand si o fotografie daca este posibil.

Numele tău (obligatoriu)

Adresa ta de email (obligatoriu)

Numar comanda

Produsul de returnat

Motivul returnarii

Contul bancar pentru returnarea banilor - Nu completati daca ati achitat cu cardul, banii se vor storna prin procesatorul de plati in contul de card.
-

Titularul contului bancar pentru returnarea banilor
*Va rugam furnizati corect aceste informatii, altfel tranzactia poate esua.

Detalii cu privire la retur

 

AMBALAREA COLETULUI PENTRU RETUR,  indiferent de situatie

Recomandarea noastra ( detaliile de mai jos nu sunt conditii, insa in cazul in care nu sunt respectate, pot aparea situatii de deteriorari pe parcursul transportului pentru care firma de curierat nu isi asuma raspunderea, iar costurile generate vor fi suportate de dvs.):

Produsul/produsele pe care doriti sa le returnati se ambaleaza urmand pasii de mai jos:

  • Se introduce produsul/produsele impreuna cu absolut toate componentele si accesoriile cu care a sosit in ambalajul/ambalajele lor originale – manevrati cu grija cutiile de produs, acestea trebuie sa fie returnate intacte – asa cum au sosit, nu rupte.
  • Produsul/produsele astfel ambalate in cutiile/foliile/amblajele lor originale se introduc in coletul de retur. Acesta trebuie sa fie ambalaj de carton presat umplut cu polistiren si sigilat cu folie protectoare, asa cum prevad conditiile firmei de curierat;

Produsele care se returneaza direct in ambalaje lor originale, cu etichete ale firmelor de curierat lipite direct pe cutiile/ambalajele lor originale de produs, pot sa nu fie acceptate la retur daca ajung deterioarate, sau se poate percepe o taxa de reambalare sau revanzare a produsului ca resigilat.

Ambalarea produsului/produselor returnate cade in responsabilitatea clientului, indiferent de modalitatea de transport aleasa pentru retur.

Responsabilitatea asupra modului de ambalare si a integritatii produselor va revine in totalitate. In cazul in care produsele returnate ajung la noi deteriorate/cu accesorii sau componente lipsa/in ambalaje deteriorate sau cu semne de uzura, returul poate fi refuzat sau se poate percepe o taxa de aducere a produsului la stadiul initial sau revanzarea ca resigilat.

Dreptul la returnare nu inseamna ca aveti drept de utilizare a produselor, ci doar sa le inspectati cum ati face-o intr-un magazin fizic.

Ne rezervam dreptul de a refuza produsele returnate desigilate, in ambalaje deteriorate, rupte, cu piese lipsa sau urme de uzura – conditii aplicate individual sau cumulativ in functie de situatie. Dreptul de retur nu implica dreptul de utilizare.

 

 

Share