Nu esti multumit de produs, sau consideri ca nu corespunde cu nevoile/asteptarile tale?

Nici o problema, poti returna produsul in termen de 14 zile de la primire, fara a invoca un motiv!

Ai primit produsul deteriorat ori coletul este incomplet, lipseste un produs sau accesorii, coletul are urme vizibile de deteriorare? Anunta-ne in scris prin e-mail sau completand formularul de retur in termen de maxim 24 ore de la primirea coletului. Orice sesizare referitoare la produs deteriorat/lipsa sau cu piese lipsa, nu va fi luata in considerare dupa scurgerea celor 24 de ore de la receptionarea coletului. E-mailul il puteti trimite si in zilele nelucratoare. In cazul in care coletul are urme vizibile de deteriorare va recomandam refuzarea receptiei.

    Numele tău (obligatoriu)

    Adresa ta de email (obligatoriu)

    Numar comanda

    Produsul de returnat

    Motivul returnarii

    Contul bancar pentru returnarea banilor - Nu completati daca ati achitat cu cardul, banii se vor storna prin procesatorul de plati in contul de card.

    Titularul contului bancar pentru returnarea banilor
    Va rugam furnizati corect aceste informatii, altfel tranzactia poate esua.

    Detalii cu privire la retur

    Mentiuni:

    Orice produs livrat in folii sigilate, sau in ambalaj special ce odata rupt nu mai poate fi refacut, trebuie returnat asa cum a fost livrat.
    Nu se accepta la retur produse ce au fost desigilate din folii sau ambalaje speciale ce nu pot fi reconstituite.
    Din motive de igiena anumite produse nu se accepta la retur: olite, jucarii de dentitie desigilate, covorase de joaca desigilate.

    Procedura de retur este simpla:

    1. Completeaza formularul de retur imediat dupa ce te-ai hotarat sa returnezi produsul, dar nu mai tarziu de 14 zile de la data primirii coletului.
    2. Dupa completarea formularului vei primi raspunsul nostru cu datele necesare expedierii coletului.
    3. Ambaleaza produsul/produsele asa cum le-ai primit sau similar.
    4. Expediaza coletul prin orice firma de curierat doresti, cu mentiunea ca livrarea trebuie sa se efectueze la adresa furnizata de noi. Nu trimiteti colete prin servicii standard de Posta, nu ridicam colete din oficii postale sau puncte de livrare. Coletul trebuie sa fie livrat la adresa specificata de noi.
    5. Imediat dupa receptie si verificare se va storna suma aferenta.

    Pentru a evita orice neconcordante in ceea ce priveste livrarea coletului de retur catre noi, va rugam ca in momentul in care returnati unul sau mai multe produse achizitionate de pe site-ul ham-bebe.ro, sa scrieti pe coletul de retur:

    • Numarul Comenzii,
    • Numele dumneavoastra
    • Adresa dumneavoastra 

    Va rugam completati aceste detalii intr-un mod lizibil, si va rugam sa ne transmiteti pe e-mail denumirea firmei de curierat cu care expediati coletul si numarul coletului (acesta se gaseste pe chitanta primita de la agentul curier ).

    PENTRU A SOLICITA RETURUL VA RUGAM COMPLETATI FORMULARUL DE RETUR SAU TRIMITETI SOLICITAREA PE E-MAIL LA ADRESA: comenzi@ham-bebe.ro

    Costuri de expediere

    • Taxa de transport a returului o achitati dvs direct la curierul cu care alegeti sa returnati coletul.
    • In cazul in care trimiteti prin Fan Courier sau NEMO ( colaboratorii nostri ) cu plata transportului la noi, taxa va fi 25 lei, iar pentru km suplimentari se va taxa 1 lei/km! Va rugam sa va informati cu atentie referitor la taxele de transport.
    • Taxa de transport initiala se va returna doar in cazul in care aceasta este evidentiata pe factura de achizitie, respectiv ati ales livrarea noastra standard – Curier Plata Online; in cazul in care optati pentru alta modalitate de livrare ( respectiv Curier Plata Ramburs ) taxa se incaseaza direct de catre firma de curierat, fiind emisa chitanta de catre agentul curier, valoarea neputand fi rambursata – un serviciu deja prestat;

    Va rugam nu trimiteti colete cu ramburs, vor fi refuzate!

    Produsele neconforme/deteriorate/livrate gresit/cu vicii ascunse/defecte se pot returna pentru a fi inlocuite, reparate, aduse la conformitate (dupa caz) fara nici un cost. In aceste cazuri noi vom suporta toate cheltuielile de expediere, reparare, inlocuire, livrare catre dvs, etc.
    Daca inlocuirea sau remedierea, aducerea la conformitate a produsului nu este posibila intr-un termen rezonabil ce nu poate sa depaseasca 15 zile de la receptia produsului in depozitul nostru, vom storna toate sumele incasate, inclusiv costurile initiale de livrare.

    IMPORTANT!
    Va rugam ambalati produsele pe care doriti sa le returnati conform conditiilor impuse de firma de curierat cu care veti returna coletul.

    Responsabilitatea in ceea ce priveste ambalarea coletului retur va apartine in totalitate. In cazul in care coletul retur soseste deteriorat ne rezervam dreptul de a refuza receptia acestuia sau, in cazul in care ambalajul exterior nu are urme vizibile de deteriorare dar produsul/produsele din interior sunt deteriorate fizic, vom refuza acceptarea returului si va vom re-expedia pe cheltuiala dvs coletul retur.

    Va rugam sa ambalati corespunzator produsul.
    Asigurati-va ca acesta este protejat pe parcursul transportului.
    – Nu lipiti etichete direct pe ambalajul produsului;
    – Nu lipiti banda adeziv pe ambalajul produsului.
    Verificati conditiile de ambalare ale firmei de curierat cu care alegeti sa returnati produsul.
    In cazul in care coletul de retur ajunge deteriorat, produsul din interiorul coletului ajunge deteriorat, nu ne asumam responsabilitatea si este posbili sa refuzam returul.

    Dreptul la returnare nu inseamna ca aveti drept de utilizare a produselor, ci doar sa le inspectati cum ati face-o intr-un magazin fizic.

    In cazul in care ati returnat cu produs cu urme vizibile de utilizare, fara accesorii sau ambalaje ce fac parte integranta din produs, ne rezervam dreptul de a deduce o suma din valoarea produsului, pentru readucerea la starea initiala sau vanzarea ca produs resigilat.