In perioada 24 iunie – 10 iulie nu preluam comenzi!

Retur Produs

Nu esti multumit de produs, sau consideri ca nu corespunde cu nevoile/asteptarile tale?

Nici o problema, poti returna produsul in termen de 14 zile de la primire, fara a invoca un motiv!

Ai primit produsul deteriorat ori coletul este incomplet, lipseste un produs sau accesorii, coletul are urme vizibile de deteriorare?

Anunta-ne in scris prin e-mail la adresa sesizari@ham-bebe.ro in termen de maxim 24 ore de la primirea coletului.

Orice sesizare referitoare la produs deteriorat/lipsa sau cu piese lipsa, nu va fi luata in considerare dupa scurgerea celor 24 de ore de la receptionarea coletului.

E-mailul il puteti trimite si in zilele nelucratoare. In cazul in care coletul are urme vizibile de deteriorare va recomandam refuzarea receptiei.

Mentiuni:

Orice produs livrat in folii sigilate, sau in ambalaj special ce odata rupt nu mai poate fi refacut, trebuie returnat asa cum a fost livrat.
Nu se accepta la retur produse ce au fost desigilate din folii sau ambalaje speciale ce nu pot fi reconstituite.
Din motive de igiena anumite produse nu se accepta la retur: olite, jucarii de dentitie desigilate, covorase de joaca desigilate.

Procedura de retur este simpla:

  1. Completeaza formularul de retur de mai jos.
  2. Ambaleaza corespunzator produsul ( verifica conditiile firmei de curierat).
  3. Expediaza coletul prin orice curier preferi.

Pentru a evita orice neconcordante in ceea ce priveste livrarea coletului de retur catre noi, va rugam ca in momentul in care returnati unul sau mai multe produse achizitionate de pe site-ul ham-bebe.ro, sa scrieti pe coletul de retur:

  • Numarul Comenzii,
  • Numele dumneavoastra
  • Adresa dumneavoastra 

Nu expediati colete cu plata taxelor la destinatar ( la noi ). Achitati-va dvs la curier taxa de transport, in caz contrar vom refuza coletul.

Va rugam nu trimiteti colete cu ramburs, vor fi refuzate!

Va rugam sa ambalati corespunzator produsul.
Asigurati-va ca acesta este protejat pe parcursul transportului.
– Nu lipiti etichete direct pe ambalajul produsului;
– Nu lipiti banda adeziv pe ambalajul produsului.
Verificati conditiile de ambalare ale firmei de curierat cu care alegeti sa returnati produsul.
In cazul in care coletul de retur ajunge deteriorat, produsul din interiorul coletului ajunge deteriorat, nu ne asumam responsabilitatea si este posbil sa refuzam returul.

In cazul in care ati returnat cu produs cu urme vizibile de utilizare, fara accesorii sau ambalaje ce fac parte integranta din produs, ne rezervam dreptul de a deduce o suma din valoarea produsului, pentru readucerea la starea initiala sau vanzarea ca produs resigilat.

Livrare gratuita la comenzile de peste 300 lei

Retur in 14 zile, daca nu esti multumit!

Plati securizate, datele dvs sunt in siguranta

Urmareste Promotiile