Nu esti multumit de produs, sau consideri ca nu corespunde cu nevoile/asteptarile tale?

Nici o problema, poti returna produsul in termen de 14 zile de la primire, fara a invoca un motiv!

Ai primit produsul defect sau deteriorat ori coletul este incomplet, lipseste un produs sau accesorii? Anunta-ne in scris prin e-mail sau completand formularul de mai jos in termen de maxim 48 ore de la primirea coletului. Orice sesizare referitoare la produs defect/deteriorat/lipsa sau cu piese lipsa, nu va fi luata in considerare dupa scurgerea celor 48 de ore de la receptionarea coletului. E-mailul il puteti trimite si in zilele nelucratoare.

Pentru situatia in care sesizarea nu s-a transmis in timpul precizat mai sus, vom analiza situatia in functie de caz si va vom transmite variante de solutionare.

Procedura de retur este simpla:

  1. Completeaza formularul de retur de mai jos imediat dupa ce ai hotarat sa returnezi produsul, dar nu mai tarziu de 14 zile de la data primirii coletului, daca nu esti multumit de produs; nu mai tarziu de 48 ore de la data primirii coletului in cazul in care exista vicii evidente de functionare/fabricatie.
  2. Dupa completarea formularului vei primi raspunsul nostru cu datele necesare expedierii coletului.
  3. Ambaleaza produsul/produsele asa cum le-ai primit sau similar.
  4. Expediaza coletul prin orice firma de curierat doresti, cu mentiunea ca livrarea trebuie sa se efectueze la adresa furnizata de noi. Nu trimiteti colete prin servicii standard de Posta, nu ridicam colete din oficii postale sau puncte de livrare. Coletul trebuie sa fie livrat la adresa specificata de noi!
  5. Imediat dupa receptie si verificare se va storna suma aferenta.

Pentru a evita orice neconcordante in ceea ce priveste livrarea coletului de retur catre noi, va rugam ca in momentul in care returnati unul sau mai multe produse achizitionate de pe site-ul ham-bebe.ro, sa scrieti pe coletul de retur:

  • Numarul Comenzii,
  • Numele dumneavoastra
  • Adresa dumneavoastra 

Va rugam completati aceste detalii intr-un mod lizibil, si va rugam sa ne transmiteti pe e-mail denumirea firmei de curierat cu care expediati coletul si numarul coletului (acesta se gaseste pe chitanta primita de la agentul curier ).

PENTRU A SOLICITA RETURUL VA RUGAM COMPLETATI FORMULARUL DE RETUR DE MAI JOS SAU TRIMITETI SOLICITAREA PE E-MAIL LA ADRESA: comenzi@ham-bebe.ro

Taxa initiala de livrare se va returna in valoare egala cu valoarea celui mai ieftin tip de livrare oferita de magazinul nostru.

Atentie!

Taxa de transport a returului o achitati dvs direct la curierul cu care alegeti sa returnati coletul.
In cazul in care trimiteti prin Fan Courier ( colaboratorii nostri ) cu plata transportului la noi, taxa va fi 25 lei, iar pentru km suplimentari se va taxa 1 lei/km! Va rugam sa va informati cu atentie referitor la taxele de transport.

Numele tău (obligatoriu)

Adresa ta de email (obligatoriu)

Numar comanda

Produsul de returnat

Motivul returnarii

Contul bancar pentru returnarea banilor - Nu completati daca ati achitat cu cardul, banii se vor storna prin procesatorul de plati in contul de card.

Titularul contului bancar pentru returnarea banilor
Va rugam furnizati corect aceste informatii, altfel tranzactia poate esua.

Detalii cu privire la retur

IMPORTANT!
Va rugam ambalati produsele pe care doriti sa le returnati conform conditiilor impuse de firma de curierat cu care veti returna coletul.

Responsabilitatea in ceea ce priveste ambalarea coletului retur va apartine in totalitate. In cazul in care coletul retur soseste deteriorat ne rezervam dreptul de a refuza receptia acestuia sau, in cazul in care ambalajul exterior nu are urme vizibile de deteriorare dar produsul/produsele din interior sunt deteriorate fizic, vom refuza acceptarea returului si va vom re-expedia pe cheltuiala dvs coletul retur.

Va rugam sa ambalati corespunzator produsul.
Asigurati-va ca acesta este protejat pe parcursul transportului.
– Nu lipiti etichete direct pe ambalajul produsului;
– Nu lipiti banda adeziv pe ambalajul produsului.
Verificati conditiile de ambalare ale firmei de curierat cu care alegeti sa returnati produsul.
In cazul in care coletul de retur ajunge deteriorat, produsul din interiorul coletului ajunge deteriorat, nu ne asumam responsabilitatea si este posbili sa refuzam returul.

Dreptul la returnare nu inseamna ca aveti drept de utilizare a produselor, ci doar sa le inspectati cum ati face-o intr-un magazin fizic.

Ne rezervam dreptul de a refuza produsele returnate desigilate, in ambalaje deteriorate, rupte, cu piese lipsa sau urme de uzura – conditii aplicate individual sau cumulativ in functie de situatie. Dreptul de retur nu implica dreptul de utilizare.