Nu esti multumit de produs, sau consideri ca nu corespunde cu nevoile/asteptarile tale?

Nici o problema, poti returna produsul in termen de 14 zile de la primire, fara a invoca un motiv!

Ai primit produsul deteriorat ori coletul este incomplet, lipseste un produs sau accesorii, coletul are urme vizibile de deteriorare?

Anunta-ne in scris prin e-mail la adresa contact@ham-bebe.ro in termen de maxim 24 ore de la primirea coletului.

Orice sesizare referitoare la produs deteriorat/lipsa sau cu piese lipsa, nu va fi luata in considerare dupa scurgerea celor 24 de ore de la receptionarea coletului.

E-mailul il puteti trimite si in zilele nelucratoare. In cazul in care coletul are urme vizibile de deteriorare va recomandam refuzarea receptiei.

Mentiuni:

Orice produs livrat in folii sigilate, sau in ambalaj special ce odata rupt nu mai poate fi refacut, trebuie returnat asa cum a fost livrat.
Nu se accepta la retur produse ce au fost desigilate din folii sau ambalaje speciale ce nu pot fi reconstituite.
Din motive de igiena anumite produse nu se accepta la retur: olite, jucarii de dentitie desigilate, covorase de joaca desigilate.

Procedura de retur este simpla:

  1. Transmite-ne un email la adresa contact@ham-bebe.ro imediat dupa ce te-ai hotarat sa returnezi produsul, dar nu mai tarziu de 14 zile de la data primirii coletului. Te rugam sa incluzi in email urmatoarele informatii:
    • Numarul comenzii;
    • Motivul returului;
    • Optiunea pentru rambursarea contravalorii produsului sau inlocuire, schimb;
    • In cazul in care optezi pentru rambursarea sumei, numarul de cont bancar si titularul. Exceptie fac comenzile achitate cu cardul pe site, unde nu este nevoie de datele bancare;
  2. Ambaleaza produsul/produsele asa cum le-ai primit sau similar. Te rugam nu trimite produsul/produsele fara ambalaj exterior, direct in cutiile de produs, cu etichete ale curierului lipite, etc – ne rezervam dreptul de a refuza astfel de retururi, si veti achita atat transportul tur cat si retur. ATENTIE! Curierul nu are obligatia de a ambala coletul, este responsabilitatea dvs, chiar si in cazul unui produs defect, deteriorat!
  3. Expediaza coletul prin orice firma de curierat doresti, cu mentiunea ca livrarea trebuie sa se efectueze la adresa furnizata de noi. Nu trimiteti colete prin servicii standard de Posta, nu ridicam colete din oficii postale sau puncte de livrare. Coletul trebuie sa fie livrat la adresa specificata de noi.
  4. Imediat dupa receptie si verificare se va storna suma aferenta, sau se va demara procedura de inlocuire/schimb, dupa caz.

Pentru a evita orice neconcordante in ceea ce priveste livrarea coletului de retur catre noi, va rugam ca in momentul in care returnati unul sau mai multe produse achizitionate de pe site-ul ham-bebe.ro, sa scrieti pe coletul de retur:

  • Numarul Comenzii,
  • Numele dumneavoastra
  • Adresa dumneavoastra 

PENTRU A SOLICITA RETURUL VA RUGAM TRIMITETI SOLICITAREA PE E-MAIL LA ADRESA:

  • contact@ham-bebe.ro
  • In subiect mentionati: RETUR COMANDA “nr. de comanda”
  • Puteti de asemenea sa transmiteti solicitarea intr-un reply la emailul receptionat de la noi cu datele comenzii

Costuri de expediere

  • Taxa de transport a returului o achitati dvs direct la curierul cu care alegeti sa returnati coletul.

Va rugam nu trimiteti colete cu ramburs, vor fi refuzate!

Produsele neconforme/deteriorate/livrate gresit/cu vicii ascunse/defecte se pot returna pentru a fi inlocuite, reparate, aduse la conformitate (dupa caz) fara nici un cost. In aceste cazuri noi vom suporta toate cheltuielile de expediere, reparare, inlocuire, livrare catre dvs, etc.
Daca inlocuirea sau remedierea, aducerea la conformitate a produsului nu este posibila intr-un termen rezonabil ce nu poate sa depaseasca 15 zile de la receptia produsului in depozitul nostru, vom storna toate sumele incasate, inclusiv costurile initiale de livrare.

IMPORTANT!
Va rugam ambalati produsele pe care doriti sa le returnati conform conditiilor impuse de firma de curierat cu care veti returna coletul.

Responsabilitatea in ceea ce priveste ambalarea coletului retur va apartine in totalitate. In cazul in care coletul retur soseste deteriorat ne rezervam dreptul de a refuza receptia acestuia sau, in cazul in care ambalajul exterior nu are urme vizibile de deteriorare dar produsul/produsele din interior sunt deteriorate fizic, vom refuza acceptarea returului si va vom re-expedia pe cheltuiala dvs coletul retur.

Va rugam sa ambalati corespunzator produsul.
Asigurati-va ca acesta este protejat pe parcursul transportului.
– Nu lipiti etichete direct pe ambalajul produsului;
– Nu lipiti banda adeziv pe ambalajul produsului.
Verificati conditiile de ambalare ale firmei de curierat cu care alegeti sa returnati produsul.
In cazul in care coletul de retur ajunge deteriorat, produsul din interiorul coletului ajunge deteriorat, nu ne asumam responsabilitatea si este posbili sa refuzam returul.

Dreptul la returnare nu inseamna ca aveti drept de utilizare a produselor, ci doar sa le inspectati cum ati face-o intr-un magazin fizic.

In cazul in care ati returnat cu produs cu urme vizibile de utilizare, fara accesorii sau ambalaje ce fac parte integranta din produs, ne rezervam dreptul de a deduce o suma din valoarea produsului, pentru readucerea la starea initiala sau vanzarea ca produs resigilat.

CLARIFICARI

  • Produsele receptionate deteriorate, nefunctionale in primele 48 ore (produse cu circuit electronic), cu zgarieturi, rupturi se vor inlocui sau contravaloarea acestora va fi rambursata, in functie de preferintele dvs, doar in cazul in care ati transmis pe e-mail, in scris, o reclamatie in care expuneti problema intampinata, in maxim 24 ore de la receptie, respectiv 48 ore pentru produsele nefunctionale – produse cu circuite electronice.
  • Toate cheltuielile de livrare cad in sarcina magazinului nostru, pentru inlocuire, reparare, transmitere in service – produs defect/deteriorat/cu viciu de fabricatie, etc.
  • In cazul in care nu ati transmis o astfel de reclamatie in termenul prevazut, vom recurge la aplicarea conditiilor prevazute in legislatia pentru Garantia de conformitate a produselor, respectiv vom inlocui, repara produsul conform cu prevederile legale.