Retur Produs

In cazul in care nu esti multumit de produs, pur si simplu nu mai ai nevoie de produs, sau ai primit un produs deteriorat ori cu probleme este foarte simplu sa returnezi.

Completeaza formularul de mai jos si trimite produsul/produsele prin curier.

Pasi retur

  1. Completeaza formularul de mai jos, respectand conditiile afisate.
  2. Ambaleaza produsul/produsele asa cum au sosit sau similar.
  3. Acceseaza platforma de retur dorita pentru a returna efectiv produsul, daca ai ales sa returnezi prin curierii nostri colaboratori sau daca ai un produs cu defect/deteriorare.
  4. Completeaza datele din platforma curierului pentru a putea lansa comanda de ridicare.
  5. Asteapta curierul si preda produsul sau returneaza-l direct in easybox, dupa caz.

De retinut!

Daca e vorba de un produs defect/deteriorat selecteaza una din platformele de mai jos si comanda returul, in acest caz taxele le suportam noi.

In cazul in care nu doresti sa se proceseze returul prin platformele noastre iti poti alege alt curier dar va trebui sa suporti taxele de transport.

Nu e nevoie sa astepti nici o confirmare din partea noastra, urmeaza pasii conform celor afisate mai sus si returul se va desfasura simplu si rapid.

RETUR PRODUS

FAN Courier | Platformă retur produse

 

RETURNEAZA PRIN FAN COURIER

Acceseaza linkul de mai sus pentru platforma de retur si completeaza formularul pentru a putea returna efectiv produsul.

Tarif retur: 35 lei, se va deduce din valoarea de returnat.

 

Sameday

 

RETURNEAZA GRATUIT IN EASYBOX!

Daca produsul/produsele de returnat sunt de dimensiuni mici si medii, poti returna in Easybox gratuit, prin accesarea linkului de mai sus.

 


Livrarea returului

  • Cu exceptia cazului in care este vorba de produs livrat gresit, deteriorat, defect, cu piese lipsa, returul produsului va fi achitat de client.
  • Iti oferim posibilitatea de a returna prin curierul nostru colaborator, trebuie doar sa selectezi optiunea si sa pregatesti (ambalezi ) produsul.
  • TARIF: 35 lei, prin FAN COURIER
  • TARIF: GRATUIT, prin SAMEDAY EASYBOX

Termenul de rambursare a sumelor este de 14 zile de la data la care ati transmis solicitarea de retur, cu conditia ca produsul sa ajunga la noi in acest termen. In cazul in care produsul nu ajunge in acest termen, returul este refuzat. In cazul in care ajunge la limita, sau l-ati trimis in termen si a intarziat din cauza curierilor, vom extinde cu 3 zile lucratoare termenul de rambursare.

IMPORTANT! Daca selectezi sa te ocupi de retur, te rugam nu uita ca trebuie sa trimiti coletul cu livrare la adresa noastra, nu in oficii postale sau casute postale.

Produsele pe care le returnezi trebuie sa fie in aceeasi stare in care le-ai primit.

  • Returul se face cu etichetele initiale intacte, certificatul de garantie in original (daca a fost emis de producator/ distribuitor) si toate documentele cu care a fost livrat produsul (dupa caz).
  • Produsul trebuie sa fie insotit de accesoriile/cadourile cu care a fost livrat.
  • Daca ai cumparat mai multe produse de acelasi fel si vrei sa le returnezi pe toate, asigura-te ca doar unul a fost desigilat. Returul celorlalte produse se accepta doar daca sunt sigilate. In aceasta sectiune se incadreaza si produsele vandute ca pachet ( pachet format din mai multe articole cu aceleasi caracteristici definitorii, chiar daca tematica este diferite – spre ex. covorasele puzzle din spuma, seturile de puzzle din lemn, cu diferite figurine etc)
  • Nu se accepta produsele asupra carora au fost efectuate interventii neautorizate, cele care prezinta urme de uzura sau folosire excesiva, zgarieturi, ciobituri, lovituri, socuri mecanice / electrice, produsele carora le lipsesc accesorii.
  • Daca in coletul de retur se afla produse diferite fata de cele mentionate de dvs in intentia de returnare, dupa verificarea pachetului livrat de catre curier, returul va fi refuzat si expediat catre dvs pe cheltuiala dvs.

Produse livrate cu deteriorare/piese lipsa din colet/livrate eronat/neconforme:

  • In cazul in care ai primit un produs zgariat/deteriorat/cu piese lipsa/livrate gresit ori cu neconformitati, te rugam sa ne transmiti un e-mail la adresa sesizari@ham-bebe.ro
  • Dupa transmiterea sesizarii este necesar sa completezi formularul de retur, unde vei selecta daca doresti inlocuire sau banii inapoi
  • In aceste situatii noi vom suporta toate costurile aferente remedierii situatiei
  • Pentru a putea rezolva situatia fara probleme este important sa ne transmiti poza cu produsul deteriorat ori cu piese lipsa in termen de maxim 48 ore de la primire, pe email.
  • Este imperios necesar sa respecti pasii de mai sus pentru ca noi sa iti procesam returul si sa suportam toate taxele aferente

Refuzul coletului

O comanda plasata si confirmata este un contract la distanta ce presupune obligatii si drepturi de ambele parti.

In momentul in care refuzati primirea coletului ce contine comanda dvs, din acest fapt decurg costuri: transport curier tur-retur, costuri cu ambalarea coletului, timpi alocati.

Aceste costuri va vor fi imputate.

Refuzul unui colet cu ramburs la curier va fi taxat cu valoarea de 35 lei, iar refuzul unui colet cu plata card ori la easybox/fanbox va fi taxat cu valoarea de 20 lei.

In cazul in care ai selectat sa te ocupi de retur, tot ce trebuie sa faci este sa completezi forumularul si apoi sa returnezi prin servicii de curierat.

Nu e nevoie ca noi sa confirmam ori acceptam returul, este dreptul tau de consumator!

Ambalarea produsului pentru retur

FOARTE IMPORTANT!

Nu lipi etichete pe produs. Ambaleaza produsul cat mai bine pentru a fi protejat.

Curierul nu va ambaleaza produsele! Produsul trebuie ambalat asa cum a sosit sau similar.

Nu trimiteti produsul direct in ambalajul acestuia, peste ambalajul original al produsului trebuie pus punga sau cutie, recomandat asa cum a sosit de la noi.

In cazul in care trimiteti produsul direct in cutia acestuia, fara ambalaj exterior, cu etichetele curierului lipite pe produs, ne rezervam dreptul fie de a refuza returul fie de a aplica o taxa de vanzare ca resigilat.

Nu ne asumam responsabilitatea pentru colete pe care le-ai trimis incorect ambalate si produsele au fost deteriorate. Vom refuza astfel de colete si returul va fi anulat.

Nu trimite produsul murdar/folosit/cu ambalaje rupte.

Consumatorul este responsabil doar in ceea ce priveste diminuarea valorii produselor rezultata din manipularea acestora, diferit de ceea ce este necesar pentru determinarea naturii, caracteristicilor si functionarii produselor.

Diminuarea valorii produselor nu trebuie sa fie descurajanta pentru consumator in a-si exercita dreptul de retragere.

Pentru a efectua o solicitare de retur, fie transmiti formularul, fie ne poti scrie pur si simplu pe adresa de e-mail retur@ham-bebe.ro

Recomandam totusi completarea formularului, pentru o evidenta mai clara si o procesare mai rapida a returului.

Adresa retur:

S.C. HAM BEBE SRL
Str. Marcu A Zamfir 44A, sector 2 Bucuresti
IBAN: RO36INGB0000999904769753
Banca ING BANK – SUCURSALA COLENTINA.