Cosul de cumparaturi
Livrare curier 9 lei oriunde in Romania
Transport Gratuit - la comenzi de peste 300 lei

Retur Produs

In cazul in care nu esti multumit de produs, pur si simplu nu mai ai nevoie de produs, sau ai primit un produs deteriorat ori cu probleme este foarte simplu sa returnezi.

Completeaza formularul de mai jos si trimite produsul/produsele prin curier.

RETUR PRODUS

Plata Transport retur

In aceasta situatie noi ne ocupam de organizarea returului si vom suporta toate costurile aferente.

  • Acum nu mai este nevoie decat sa ambalezi coletul si sa astepti curierul.
  • Te rugam sa ai coletul pregatit, ambalat asa cum este mentionat in detaliile noastre de retur.
  • Te rugam sa nu predai coletul fara ambalaj exterior, exista posibilitatea fie ca agentul curier sa nu il ridice, fie ca noi sa il refuzam daca ajunge deteriorat. 

 


Procedura Inlocuire produs

In aceasta situatie noi ne ocupam de organizarea procedurii de inlocuire prin curier, si vom suporta toate costurile aferente.

  • Te rugam sa ai coletul pregatit, ambalat asa cum este mentionat in detaliile noastre de retur.
  • Te rugam sa nu predai coletul fara ambalaj exterior, exista posibilitatea fie ca agentul curier sa nu il ridice, fie ca noi sa il refuzam daca ajunge deteriorat. 
  • Noi vom expedia catre tine produsul inlocuitor dorit, iar la receptie vei preda produsul de returnat, curierului. (Obligatoriu ambalat!)

Procedura Inlocuire produs

In aceasta situatie noi ne ocupam de organizarea procedurii de inlocuire prin curier.

Costul aferent transportului pentru inlocuirea produsului cade in sarcina clientului. (25 lei/colet)

  • Te rugam sa ai coletul pregatit, ambalat asa cum este mentionat in detaliile noastre de retur.
  • Te rugam sa nu predai coletul fara ambalaj exterior, exista posibilitatea fie ca agentul curier sa nu il ridice, fie ca noi sa il refuzam daca ajunge deteriorat. 
  • Noi vom expedia catre tine produsul inlocuitor dorit, iar la receptie vei preda produsul de returnat, curierului. (Obligatoriu ambalat!)
  • Daca ai ales un produs mai scump vei achita cost transport 25 lei + diferenta, altfel vei achita doar costul de 25 lei. In cazul in care ai ales un produs mai ieftin te vom contacta.

Plata Transport retur

In aceasta situatie noi ne ocupam de organizarea returului.

Acum nu mai este nevoie decat sa ambalezi coletul si sa astepti ridicarea.
 
Agentul curier te va contacta pentru ridicare in cursul urmatoarei zile lucratoare.
Te rugam sa ai coletul pregatit, ambalat asa cum este mentionat in detaliile noastre de retur.
Taxa aferenta returului, in valoare de 25 lei/colet, se va scadea din valoarea de returnat.
Nu trebuie sa achiti nimic la curier.
 
Te rugam sa nu predai coletul fara ambalaj exterior, exista posibilitatea fie ca agentul curier sa nu il ridice, fie ca noi sa il refuzam daca ajunge deteriorat. 

 


Produsele pe care le returnezi trebuie sa fie in aceeasi stare in care le-ai primit.

  • Returul se face cu etichetele initiale intacte, certificatul de garantie in original (daca a fost emis de producator/ distribuitor) si toate documentele cu care a fost livrat produsul (dupa caz).
  • Produsul trebuie sa fie insotit de accesoriile/cadourile cu care a fost livrat.
  • Daca ai cumparat mai multe produse de acelasi fel si vrei sa le returnezi pe toate, asigura-te ca doar unul a fost desigilat. Returul celorlalte produse se accepta doar daca sunt sigilate. In aceasta sectiune se incadreaza si produsele vandute ca pachet ( pachet format din mai multe articole cu aceleasi caracteristici definitorii, chiar daca tematica este diferite – spre ex. covorasele puzzle din spuma, seturile de puzzle din lemn, cu diferite figurine etc)
  • Nu se accepta produsele asupra carora au fost efectuate interventii neautorizate, cele care prezinta urme de uzura sau folosire excesiva, zgarieturi, ciobituri, lovituri, socuri mecanice / electrice, produsele carora le lipsesc accesorii.
  • Daca in coletul de retur se afla produse diferite fata de cele mentionate de dvs in intentia de returnare, dupa verificarea pachetului livrat de catre curier, returul va fi refuzat si expediat catre dvs pe cheltuiala dvs.

Produse livrate cu deteriorare/piese lipsa din colet/livrate eronat/neconforme:

  • In cazul in care ai primit un produs zgariat/deteriorat/cu piese lipsa/livrate gresit ori cu neconformitati, te rugam sa ne transmiti un e-mail la adresa sesizari@ham-bebe.ro
  • In aceste situatii noi vom suporta toate costurile aferente remedierii situatiei
  • Pentru a putea rezolva situatia fara probleme este important sa ne transmiti poza cu produsul deteriorat ori cu piese lipsa in termen de maxim 48 ore de la primire. O poti face fie pe whatsapp la numarul afisat fie pe email

Livrarea returului

  • Cu exceptia cazului in care este vorba de produs livrat gresit, deteriorat, defect, cu piese lipsa, returul produsului va fi achitat de client.
  • Iti oferim posibilitatea de a returna prin curierul nostru colaborator, trebuie doar sa ne comunici asta si sa pregatesti (ambalezi ) produsul.
  • TARIF: 25 lei
    ( Tariful este per colet! Daca produsele pe care le returnati trebuie ambalate in mai multe piese de colet, tariful este per/colet. Spre ex daca aveti 2 colete = 50 lei )

Termenul de rambursare a sumelor este de 14 zile de la data la care ati transmis solicitarea de retur, cu conditia ca produsul sa ajunga la noi in acest termen. In cazul in care produsul nu ajunge in acest termen, returul este refuzat. In cazul in care ajunge la limita, sau l-ati trimis in termen si a intarziat din cauza curierilor, vom extinde cu 3 zile lucratoare termenul de rambursare.

In cazul in care ai selectat sa te ocupi de retur, tot ce trebuie sa faci este sa completezi forumularul si apoi sa returnezi prin servicii de curierat.

Nu e nevoie ca noi sa confirmam ori acceptam returul, este dreptul tau de consumator!

Ambalarea produsului pentru retur

FOARTE IMPORTANT!

Nu lipi etichete pe colet. Ambaleaza produsul cat mai bine pentru a fi protejat.

Nu ne asumam responsabilitatea pentru colete pe care le-ai trimis incorect ambalate si produsele au fost deteriorate. Vom refuza astfel de colete si returul va fi anulat.

Nu trimite produsul murdar/folosit/cu ambalaje rupte.

Consumatorul este responsabil doar in ceea ce priveste diminuarea valorii produselor rezultata din manipularea acestora, diferit de ceea ce este necesar pentru determinarea naturii, caracteristicilor si functionarii produselor.

Diminuarea valorii produselor nu trebuie sa fie descurajanta pentru consumator in a-si exercita dreptul de retragere.

Pentru a efectua o solicitare de retur, fie transmiti formularul, fie ne poti scrie pur si simplu pe adresa de e-mail retur@ham-bebe.ro

Recomandam totusi completarea formularului, pentru o evidenta mai clara si o procesare mai rapida a returului.