Cosul de cumparaturi
Livrare curier 9 lei oriunde in Romania
Transport Gratuit - la comenzi de peste 300 lei

Retur Produs

Produsele pe care le returnezi trebuie sa fie in aceeasi stare in care le-ai primit.

  • Returul se face cu etichetele initiale intacte, certificatul de garantie in original (daca a fost emis de producator/ distribuitor) si toate documentele cu care a fost livrat produsul (dupa caz).
  • Produsul trebuie sa fie insotit de accesoriile/cadourile cu care a fost livrat.
  • Daca ai cumparat mai multe produse de acelasi fel si vrei sa le returnezi pe toate, asigura-te ca doar unul a fost desigilat. Returul celorlalte produse se accepta doar daca sunt sigilate. In aceasta sectiune se incadreaza si produsele vandute ca pachet ( pachet format din mai multe articole cu aceleasi caracteristici definitorii, chiar daca tematica este diferite – spre ex. covorasele puzzle din spuma, seturile de puzzle din lemn, cu diferite figurine etc)
  • Nu se accepta produsele asupra carora au fost efectuate interventii neautorizate, cele care prezinta urme de uzura sau folosire excesiva, zgarieturi, ciobituri, lovituri, socuri mecanice / electrice, produsele carora le lipsesc accesorii.
  • Daca in coletul de retur se afla produse diferite fata de cele mentionate de dvs in intentia de returnare, dupa verificarea pachetului livrat de catre curier, returul va fi refuzat si expediat catre dvs pe cheltuiala dvs.

Produse livrate cu deteriorare/piese lipsa din colet:

  • In cazul in care ai primit un produs zgariat/deteriorat/cu piese lipsa, te rugam sa ne transmiti un e-mail la adresa de mai jos in termen de 48 de ore de la primirea coletului.
  • Trimite-ne poze si detalii referitoare la situatia intampinata la adresa de e-mail de mai jos si in functie de problema, iti vom indica solutia.
  • Anunta-ne in scris prin e-mail la adresa sesizari@ham-bebe.ro

Taxa de aducere la conformitate

Daca ai returnat un produs si ai fost informat ca vei primi o suma mai mica decat cea achitata inital in comanda, acesta nu s-a incadrat in conditiile de retur, mentionate in termenii si conditiile generale cu care ai fost de acord la plasarea comenzii. Vei fi contactat de fiecare data cand trimiti un produs neconform, pentru a te anunta ca urmeaza sa ti se opreasca o suma de bani. In cazul in care refuzi oprirea sumei de aducere la conformitate, produsul iti va fi returnat.

Livrarea returului

  • In cazul in care returnezi un produs reclamat in termen ca avand defect/deteriorare/lipsa piese etc. societatea noastra va organiza transportul returului. Noi vom comanda pentru tine un curier.
    Tot ce trebuie sa faci este sa ambalazi produsul asa cum l-ai primit sau similar, si sa astepti curierul.
  • In cazul in care returnezi un produs din orice alte motive, trebuie sa te ocupi de transport. Poti trimite returul cu orice firma de curierat iti doresti, singura conditie fiind ca livrarea sa se efectueze la adresa mentionata mai jos. Nu ridicam colete din oficii postale/cutii postale/ori alte puncte de livrare.

Retur prin Fan Courier trimis cu plata taxelor la destinatar (adica la noi) se taxeaza cu valoarea de 25 lei, pentru localitatile din aria Fan Courier si 45 lei pentru localitatile din afara ariei Fan Courier.

Suma se va scadea din valoarea de returnat. 

Ambalarea produsului pentru retur

FOARTE IMPORTANT!

Respecta conditiile de ambalare ale firmei de curierat cu care trimiti coletul. Nu lipi etichete pe colet. Ambaleaza produsul cat mai bine pentru a fi protejat. Nu ne asumam responsabilitatea pentru colete pe care le-ai trimis incorect ambalate si produsele au fost deteriorate. Vom refuza astfel de colete si returul va fi anulat.

Nu trimite produsul murdar/folosit/cu ambalaje rupte.

Consumatorul este responsabil doar in ceea ce priveste diminuarea valorii produselor rezultata din manipularea acestora, diferit de ceea ce este necesar pentru determinarea naturii, caracteristicilor si functionarii produselor.

Diminuarea valorii produselor nu trebuie sa fie descurajanta pentru consumator in a-si exercita dreptul de retragere.

Spre exemplu:

Nu rupe ambalajele, desigileaza usor, desfa cutiile si inspecteaza produsul. Nu rupe foliile transparente prin care produsul este perfect fizibil. Inspecteaza produsul asa cum ai face-o si intr-un magazin fizic.

Daca nu te multumeste respectivul produs acesta poate fi returnat asa cum a fost primit.

Nu insista la returnarea unor produse pe care le-ai utilizat, nu oferi jucaria/articolul copilului inainte de a te asigura ca vei pastra acel produs.

Nu suntem loc de joaca, nici showroom, nici magazin de inchirieri jucarii. Respecta-ne asa cum si noi te respectam pe tine, stimate client.

Daca nu doresti sa completezi formularul ne poti transmite o solicitare de retur pe email la adresa contact@ham-bebe.ro