CONDIŢII GENERALE
Site-ul HAM-BEBE.ro este un magazin online, administrat de:

HAM BEBE SRL
Sediului Social: str. D-na Ghica nr 10 bl 62, sc A ap 43, cam 1, Bucuresti
Cod Unic de Inregistrare: 30682759
Nr. Reg. Comertului: J40/10704/2012
IBAN: RO36INGB0000999904769753
Banca ING BANK – SUCURSALA COLENTINA
Operator Date cu Caracter Personal ANSPDPC: 34300/03.03.2015
Capital social:200 lei

Va recomandam sa cititi cu atentie acesti termeni si conditii de utilizare a site-ului www.ham-bebe.ro pentru a evita eventualele neintelegeri

Accesarea, vizitarea, folosirea sau cumpararea produselor si serviciilor prezentate pe acest site implica acceptarea acestor termeni si conditii. www.ham-bebe.ro  isi rezerva dreptul de a face modificari acestor termeni si conditii, precum si in structura site-ului, fara o notificare prealabila si fara precizarea motivelor.

Continutul site-ului www.ham-bebe.ro (texte, fotografii, scripturi, simboluri grafice, date tehnice, alte informatii) este proprietatea S.C. HAM BEBE S.R.L. si este aparata de legea pentru protectia drepturilor de autor. Folosirea fara acordul S.C. HAM BEBE S.R.L. a oricaror elemente enumerate mai sus se pedepseste in conformitate cu legile in vigoare.Informatia prezentata poate include inacurateti de ordin tehnic sau erori de tastat.
Informatiile acestui site va sunt oferite cu buna credinta, din surse apreciate ca fiind de incredere. In cazul in care vreunul din articolele publicate sau orice alta informatie intra sub incidenta legii dreptului de autor, va rugam sa ne contactati pentru a lua masurile care se impun.

Informatiile acestui site sunt preluate din descrierile/informatiile furnizate de producatori/furnizori ale produselor prezentate si echipa www.ham-bebe.ro depune eforturi pentru actualizarea disponibilitatii si acuratetii informatiilor. Produsele de pe acest site sunt oferite in limita stocului disponibil.

In continuare se va uitilza denumirea de COMERCIANT pentru reprezentarea S.C. HAM BEBE SRL

INCHEIEREA CONTRACTULUI
Odata cu inregistrarea unui comenzi pe site-ul www.ham-bebe.ro, cumparatorul/clientul este de acord cu modalitatea de comunicare utilizata de comerciant – administrator site, respectiv prin telefon, sms sau email.
Incheierea contractului are loc numai in momentul emiterii facturii fiscale si nu la lansarea comenzii sau primirii de catre client a confirmarii automate de plasare a unei comenzi, prin e-mail sau sms.
Emiterea automata a confirmarii de plasare a comenzii NU echivaleaza cu incheierea contractului intre vanzator si cumparator. Incheierea contractului se considera efectuata in momentul in care se transite e-mailul de finalizare a comenzii, e-mail care confirma si expedierea coletului cu produsele comandate. In situatii exceptionale, comanda poate fi anulata si dupa acest moment, existand situatii neprevazute, in care coletul este deteriorat in timpul transportului si nu se poate retrimite un nou colet daca stocul se epuizeaza intre timp.

Factura fiscala va fi trimisa in format electronic pe adresa de e-mail furnizata, nefiind necesara stampilarea si semnarea acesteia. Clientul poate solicita oricand la un moment ulterior factura in format tiparit, semnata si stampilata, daca activitatea prestata impune acest lucru (persoana juridica) sau pur si simplu se doreste pastrarea facturii in format tiparit.

Livrarea produselor se face in ambalaj special de transport, folie, pungi, cutii, sigilat si cu eticheta de transport (AWB) lipita pe colet cu detaliile de livrare.

Un colet care nu se prezinta cu ambalajul integru, ii lipseste eticheta Awb sau este desfacut/rupt/deteriorat nu trebuie acceptat fara intocmirea unui proces-verbal cu agentul curier, coletul se fotografiaza.

Mentiunile cu privire la eventualele probleme privind integritatea continutul unor colete se fac in momentul livrarii pe eticheta AWB sau se intocmeste un proces verbal de constatare, se refuza primirea si plata coletului. Orice reclamatii ulterioare, cu privire la aceste aspecte, sunt nule.

In cazul in care ati plasat o comanda, si aceasta a fost confirmata si expediata de catre noi, avand in vedere ca in momentul in care o comanda este predata curierului nu mai poate fi anulata, responsabilitatea pentru preluarea coletului si a platii taxelor de livrare va revin in calitate de client/beneficiar. In cazul in care veti refuza coletul nejustificat (fara sa vie vorba de intarzieri ale livrarii pentru care nu ati depus o sesizare sau colet deteriorat) veti avea obligatia de a achita taxele de transport a coletului, fiind vorba de un serviciu pe care l-ati comandat.

Conditii generale de forma si continut

Imaginile care sunt prezentate pe site sunt exemplificative, produsele pot sa difere de acestea in ceea ce priveste culoarea, aspectul etc, insa in astfel de situatii clientul va fi instiintat inainte de a i se trimite comanda si nu se va trimite decat cu acceptul acestuia.

De asemenea in cazul anumitor produse in imaginile de prezentare pot aparea componente si accesorii care nu sunt incluse, avand rol exemplificativ. Caracteristicile si disponibilitatea produselor prezentate pe acest site se pot schimba fara o notificare prealabila.

Valoarea maxima a obligatiilor a comerciantului fata de orice client in cazul nelivrarii sau al livrarii necorespunzatoare a produselor cumparate este valoarea sumelor incasate de firma noastra de la respectivul client. In cazul in care preturile sau alte detalii referitoare la produse au fost afisate gresit, inclusiv din cauza faptului ca au fost introduse gresit in baza de date, comerciantul isi rezerva dreptul de a anula livrarea respectivului produs si de a anunta clientul in cel mai scurt timp despre eroarea aparuta.

Comenzile care nu sunt confirmate telefonic/sms/mail vor fi anulate.

Durata de expediere a produselor depinde de stocul aferent. In mod normal de la momentul  confirmarii unei comenzi primiti produsul acasa in termenul specificat pe site pentru modul de livrare selectat, daca produsul respectiv se afla pe stocul nostru sau la unul din importatori.Daca in anumite cazuri produsul nu se afla pe stoc, un operator va va comunica telefonic sau pe email durata de expediere a produselor comandate.

Plata si Livrarea Produselor

Produsele sunt livrate prin firmele de curierat colaboratoare, tarifele si termenii de livrare sunt prezentate detaliat in pagina Plata si Livrarea

Termenii de livrare sunt intre 1 – 3 zile lucratoare de la data la care noi predam coletul catre firma de curierat – veti primi notificari in acest sens.

De regula termenii de livrare sunt respectati si livrarea se face de obicei in maxim 1 zi lucratoare de la predarea coletului, insa exista situatii exceptionale, pe care nu le putem controla, in care termenii mentionati sa fie depasiti. Durata de livrare este raspunderea firmei de curierat, si pentru orice situatii puteti face reclamatii direct catre aceasta sau ne puteti contacta si inregistram noi o sesizare in numele dvs.

Plata coletelor se poate efectua prin:

  • ramburs cash la curier – achitati comanda numerar la primirea produselor;
  • in avans in cont – prin transfer bancar sau ordin de plata in contul nostru bancar (Depunerea la ghiseu nu este acceptata!)
  • cu cardul online – plata este administrata de catre procesatorul de plati Mobilpay – contact 021-527.77.26 (L-V 9-18). Platile cu cardul sunt securizate, noi nu avem acces la detaliile dvs bancare ale cardului cu care achitati, pentru orice situatii sau probleme va rugam contactati procesatorul de plati.

Returnarea produselor

Conform legislatiei din Romania puteti sa returnati produsele cumparate de pe www.ham-bebe.ro in termen de 14 zile de la primirea lor.

Toate produsele pe care le returnezi trebuie sa fie in aceeasi stare in care le-ai primit. Nu putem accepta produsele asupra carora au fost efectuate interventii neautorizate sau care au fost deteriorate de catre tine: urme de uzura sau folosire excesiva, zgarieturi, ciobituri, lovituri, socuri mecanice / electrice; de asemenea, nu putem accepta produsele care nu sunt insotite de toate accesoriile.

Daca produsul nu corespunde cerintelor clientului se recomanda evitarea utilizarii si montarii lui.

Legislatia in vigoare se aplica persoanelor fizice.

Asadar, dumneavoastra, consumatorul, aveti dreptul de a denunta unilateral contractul la distanta, in termen de 14 zile calendaristice de la data intrarii in posesia coletului ce contine produsele comandate pe site-ul  www.ham-bebe.ro, fara penalitati si fara invocarea vreunui motiv.

Singurele costuri care vor cadea in sarcina dumneavoastra, a consumatorului, sunt cheltuielile directe de returnare a produselor. Cu alte cuvinte, daca doriti sa renuntati la un produs trebuie sa ne trimiteti o instiintare prin email la adresa comenzi@ham-bebe.ro sau sa completati formularul de pe pagina https://ham-bebe.ro/retur-produs/ prin care renuntati la produs.

Cheltuielile de returnare vor fi suportate de catre client iar rambursarea sumei se va face in termen de 14 zile de la data la care a fost transmisa solicitarea de retur, in contul bancar al clientului, sau contul bancar indicat de client pentru returnarea sumei. Daca produsul returnat este deteriorat, are semne clare de utilizare si nu poate fi vandut ca si produs nou ne rezervam dreptul de a refuza produsul.

Daca va retrageti, vom rambursa orice sume incasate de la dumneavoastra, asa cum sunt evidentiate in factura aferenta comenzii, cu exceptia costurilor suplimentare determinate de faptul ca ati ales alta modalitate de livrare decat cel mai ieftin tip de livrare standard oferit de noi.

Putem amana rambursarea pana la data la care primim inapoi produsele. Nu se pot returna banii inainte ca noi sa receptionam produsele returnate si sa le verificam!

Pentru a evita orice neconcordante in ceea ce priveste livrarea coletului de retur catre noi, va rugam ca in momentul in care returnati unul sau mai multe produse achizitionate de pe site-ul www.ham-bebe.ro, sa scrieti pe coletul de retur: Numarul Comenzii, Numele dumneavoastra si adresa intr-un mod lizibil, si sa ne transmiteti pe e-mail denumirea firmei de curierat cu care expediati coletul si numarul coletului (acesta se gaseste pe chitanta primita de la agentul curier ).

Puteti solicita returul de produse in urmatoarele cazuri:

  • Produsul livrat nu corespunde specificatiilor din site. Puteti solicita returnarea acestuia pentru inlocuire sau rambursarea integrala a contravalorii (in cazul in care produsul nu mai este disponibil).
  • Produs nefunctional in primele 48 ore de la receptie. In cazul in care produsul achizitionat a fost livrat nefunctional sau prezinta vicii de fabricatie, acesta va fi inlocuit cu un produs functional, in urma notificarii scrise in termen de 48 de ore de la primirea produsului
  • Produs in colet deteriorat. Pentru produsele ale caror colete prezinta deteriorari vizibile la primirea prin curier, va recomandam sa refuzati receptia lor. Pentru dovezi, coletul poate fi fotografiat si se poate intocmi un proces verbal impreuna cu reprezentantul firmei de curierat in care sa fie mentionata starea coletului din momentul livrarii. Riscul de pierdere sau de deteriorare a produselor va este transferat integral in momentul in care intrati in posesia fizica a produsului. Orice reclamatie ulterioara nu va fi luata in considerare.
  • Produse livrate gresit. In cazul in care s-a livrat alt produs decat cel comandat.

Costurile de retur pentru situatiile prezentate mai sus (nu si in cazul renuntarii la cumparare) cad in sarcina magazinului nostru.

Mentiune 

Deteriorarea produselor sau punerea intr-o stare ce face imposibila revanzarea lor duce la refuzarea returului.

Orice deteriorarea a ambalajului original ce face imposibila vanzarea produsului ca nou, duce automat la aplicarea unei proceduri de returnare supusa unor taxe administrative de readucere a produselor la starea in care au fost livrate; taxele sunt cuprinse intre 0 si 50% din valoarea initiala a produsului. Cuantumul taxei administrative va fi comunicat catre client la receptionarea produselor deteriorate/modificate.

Produsele care se returneaza direct in ambalaje lor originale de produs, cu etichete ale firmelor de curierat lipite direct pe cutiile/ambalajele lor originale de produs, pot sa nu fie acceptate la retur daca ajung deterioarate, sau se poate percepe o taxa de reambalare sau revanzare a produsului ca resigilat.

Ambalarea produsului/produselor returnate cade in responsabilitatea clientului, indiferent de modalitatea de transport aleasa pentru retur, si este descrisa amanuntit in pagina Retur Produs.

La primirea coletului, imediat dupa ce ati semnat pentru receptionarea acestuia, deschideti coletul si verificati toate componentele din colet. Orice produs livrat gresit/deteriorat/cu defecte sau lipsa din colet trebuie reclamat intr-un interval de maxim 48 ore de la primirea coletului. Orice reclamatie ulterioara nu va fi luata in considerare. Ne puteti informa in scris prin e-mail, indiferent de ora sau zi.

In cazul returnarii unui produs defect sau neconform, costurile de retur vor fi suportate de comerciant, returnarea facandu-se doar dupa informarea in scris si doar prin firma de curierat cu care colaboram. Nu trimiteti produsele neconforme/defecte/cu accesorii lipsa/trimise gresit, cu alta firma de curierat decat cea agreata, in caz contrar veti suporta dvs taxele de transport.

Rambursarea banilor pentru produsele returnate se va face dupa cum urmeaza:
– pentru Comenzile achitate cu card online -> prin restituire in contul de card cu care s-a achitat, prin intermediul procesatorului de plati; – Va rugam sa aveti in vedere ca la stornarea banilor prin procesatorul de plati banii pleaca imediat de la procesator, insa banii pot fi blocati de banca emitenta a cardului dvs intre 48 ore – 30 zile.
Mobilpay – contact 021-527.77.26 (L-V 9-18)
– pentru Comenzile achitate cu Op/ramburs/transfer bancar-> prin virament bancar in contul indicat;
– pentru Comenzile achitate prin credit de consum -> anulare/recalculare contract rate. In cazul returnarii unui produs achitat cu cardul in rate fara dobanda, se returneaza contravaloarea produselor returnate intr-un cont bancar indicat de client – se va aplica comisionul pentru plata in rate, valoarea acestuia fiind intre 1,45% – 11 % in functie de banca emitenta si numarul de rate ales.
 Vanzatorul va putea amana rambursarea sumei pana la primirea Bunurilor vandute sau pana la primirea unei dovezi conform careia acestea au fost expediate, in cazul in care nu s-a oferit sa recupereze el insusi Bunurile (se va lua data cea mai recenta).
Valoarea sumei maxime rambursate este valoarea incasata, si poate include, dupa caz, si taxa initiala de livrare.
Nu trimiteti coletele de retur cu plata ramburs, acestea vor fi refuzate.
VACANTA, SARBATORI LEGALE SI ZILE NELUCRATOARE
In anumite perioade site-ul www.ham-bebe.ro va fi in vacanta. Aceasta informatie va fi afisata pe site, incluzand perioada in care suntem in vacanta. In aceste perioade, precum si in zilele nelucratoare sau  sarbatorile legale, toate operatiunile vor fi suspendate, acestea incluzand: procesarea comenzilor ( prelucrare propriu-zisa, ambalare, expediere ), operatiuni de livrare sau receptie, operatiuni legate de returnari de produse, solutionare reclamatii.
In cazul in care este vorba spre exemplu de o solicitare de retur, sau o reclamatie in ce priveste un produs, aceasta poate fi transmisa in termenul legal prin formularul de pe site sau e-mail, urmand ca solutionarea sa se initieze in maxim 2 zile lucratoare dupa inchieierea perioadei de vacanta, sarbatoare legala, zile nelucratoare, etc.

GARANTIILE ASOCIATE PRODUSELOR

Toate produsele comercializate de catre site-ul www.ham-bebe.ro beneficiaza de conditii de garantie conform legislatiei in vigoare si politicilor comerciale ale producatorilor, produsele sunt noi, in ambalajele originale, insa anumite produse nu beneficiaza de garantie de la producator, fapt care nu afecteaza garantia de conformitate, reglementata prin Legea 449/2003.

Lipsa de conformitate, sau viciu ascuns, inseamna ca produsul primit nu are toate caracteristicile prezentate in detalierea/specificatiile produsului,sau nu functioneaza la parametrii specificati. Pentru a beneficia de repararea/inlocuirea produsului reclamat ca neconform,  in mod gratuit ( inclusiv taxele de livrare se suporta de catre noi), trebuie sa ne transmiteti in scris la adresa de e-mail de pe site, ce problema are produsul, intr-un termen de 2 luni de la constatarea defectului/neconformitatii, dar nu mai tarziu de 6 luni de la receptionarea produsului.

In cazul in care vanzatorul/furnizorul produsului constata ca produsul reclamat ca avand o lipsa de conformitate, era de fapt conform, dar prin utilizare/depozitare improprie s-a defectat/deteriorat, poate sa solicite cumparatorului plata costurilor de transport/diagnoza/reparatii.

Nu fac obiectul garantiei produsele care prezinta defecte fizice precum: lovituri, crapaturi, ciobiri, componente si/sau piese arse sau plesnite etc., etichete sau sigilii de garantie deteriorate, indepartate sau modificate, produsele utilizate in conditii neadecvate (tensiuni de alimentare necorespunzatoare, supunerea la variatii mari de temperatura si presiune, socuri mecanice, manipulare incorecta, utilizarea produselor in conditii de umiditate, praf, noxe sau sub actiunea substantelor chimice etc.), setari si instalari incorecte, prize fara impamantare, patrunderea de lichide, metale sau alte substante in interiorul echipamentelor, interventia mecanica sau plastica asupra produselor, conectarea sau deconectarea anumitelor componente in timpul functionarii echipamentelor.

Depozitarea corecta a produselor se face in spatii cu grad scazut de umiditate, la o temperatura constanta, si nu trebuie expuse la inghet sau caldura excesiva, ori razele directe ale soarelui. Majoritatea jucariilor cu circuite electronice nu vor mai functiona daca sunt depozitate in conditii improprii, iar jucariile de lemn se pot deteriora, aparand crapaturi, mucegai, etc. Produsele ce nu sunt depozitate in mod corespunzator nu fac obiectul garantiilor.

Valoarea maxima a obligatiilor comericantului fata de orice client in cazul constatarii de lipsa de conformitate, viciu ascuns, ori alt defect acoperit de conditiile generale ale garantiei de conformitate, este valoarea sumelor incasate de firma noastra de la respectivul client.

LIMITARE RASPUNDERE A COMERCIANTULUI 
Site-ul www.ham-bebe.ro, precum si orice software utilizat in cadrul acestuia sunt furnizate  in modalitarea in care se gasesc si atat cat sunt disponibile , fără nici un fel de garantii, exprese sau implicite, inclusiv, dar fără a se limita la, garantii implicite de comercializare, adaptarea la o anumită utilizare sau neîncălcarea Termenilor.
Nu ne asumam răspunderea pentru modificarea, suspendarea sau întreruperea site-ului www.HAM-BEBE.ro , in tot sau in parte.

Livrarea produselor comandate pe site-ul nostru se efectueaza prin servicii de curierat. Comerciantul nu este responsabil pentru nelivrarea la timp a produselor, acest lucru tine de firma de curierat prin care au fost trimise. Uneori, datorita multitudinii de factori implicati in activitatea de curierat, termenele de livrare mentionate pot fi depasite, pot aparea situatii si cazuri speciale pentru care nu ne putem asuma raspunderea, deoarece odata predat coletul cu produsele comandate de dvs. catre firma de curierat, coletul este in custodia lor si termenii de livrare sunt responsabilitatea firmei de curierat.

ANULARE COMANDA
Atat comerciantul cat si furnizorii sai nu isi asuma responsabilitatea pentru greselile de tiparire sau afisare referitor la preturile, caracteristicile sau imaginile produselor. In cazul in care o comanda nu poate fi onorata din cauza unor astfel de erori, ne rezervam dreptul de a anula comanda respectiva, notificandu-va in cel mai scurt timp.

Nu pot fi cerute despagubiri in cazul in care comanda nu poate fi onorata din motive intemeiate (lipsa produsului din stocul furnizorului, eventuale greseli de tiparire, epuizarea stocurilor in afara programului de lucru si imposibilitatea implicita de actualizare a acestora.).

In aceste cazuri comerciantul va anunta clientul despre problemele aparute si va anula comanda. Valoarea maxima a obligatiilor comerciantului fata de clientii sai, in cazul nelivrarii produselor sau a livrarii necorespunzatoare, reprezinta valoarea sumelor primite de la clienti.

Orice comanda plasata, confirmata si livrata la adresa de livrare mentionata, si care este refuzata/anulata la curier, fara a fi colet deteriorat, va fi returnata pe cheltuiala clientului, taxele de livrare tur-retur vor fi facturate catre client.

Ne rezervam dreptul de a nu mai accepta comenzi de la clienti cu minim o comanda plasata, livrata, si refuzata la curier.

De asemenea ne rezervam dreptul de a retine contravaloarea taxelor tur-retur aferente unei comenzi refuzate, din orice alta plata pentru o comanda ulterioara ( fie ca este cu cardul online, in avans, sau ramburs ).
Echipa HAM-BEBE.RO face toate eforturile in a furniza informatii corecte despre pretul si caracteristicile produselor. Este posibil ca unele preturi sa fie eronate. In cazul inregistrarii unei comenzi cu un pret derizoriu, sau incorect inregistrat, comerciantul are dreptul sa anuleze comanda Cumparatorului.
Comerciantul isi rezerva dreptul de a anula comanda, fara nici o obligatie ulterioara a vreunei parti una fata de cealalta sau fara ca vreo parte sa poata sa pretinda celeilalte daune-interese, in urmatoarele situatii, si nu numai:
– preturile afisate pe site-ul www.ham-bebe.ro sunt rezultatul unei erori materiale, erori ale sistemului software de administrare a site-ului;
– produsul/produsele comandata nu se mai afla pe stoc;
–  datele furnizate de catre Client/Cumparator, pe Site sunt incomplete si/sau incorecte;

 

Share