Contact

Va stam la dispozitie prin email sau prin chat, accesand butonul din dreapta jos, prezent pe aceasta pagina.

De asemenea suntem disponibili 24/24 pe Whatsapp sau Facebook.

📧 Email: client@ham-bebe.ro

💬 Mesaj privat/chat:

Contact - HAM BEBE

Whatsapp

Conecteaza-ne cu noi pe Whatsapp.

 

FacebookImages?q=tbn:and9gctqm1gxzep5qg fpdbdi0f0cegpx dzw09iqfb0whggoxzj9uogu7jes1i amp;usqp=cau

Conecteaza-ne cu noi pe Facebook.

 

Info, solicitari:

  • Pentru solicitari comenzi speciale, info produse, alte informatii, ne puteti contacta la adresa de e-mail de mai jos.
  • Email: client@ham-bebe.ro

Retururi:

Probleme de livrare, sesizari:

  • Pentru sesizari, reclamatii legate de comenzi, intarzieri de livrare, colete livrate cu deteriorari va rugam transmiteti un email pe adesa de mai jos.
  • Email: sesizari@ham-bebe.ro

In cazul in care ati receptionat un colet cu produs sau produse cu defect sau deteriorare, va rugam sa ne transmiteti un email pe adresa sesizari@ham-bebe.ro si echipa din depozitul nostru va efectua verificari. De asemnea puteti completa formularul de retur https://ham-bebe.ro/retur-produs/ unde va trebui sa specificati problema si sa alegeti daca doriti inlocuirea produsului sau stornarea valorii.
Va asiguram ca vom solutiona situatia in cel mai scurt timp.

Stati fara griji! Daca ati primit un produs defect, necofnorm ori deteriorat noi vom suporta toate costurile de retur, inlocuire ori reparare, dupa caz.

Nu trebuie decat sa urmati pasii descrisi in pagina de retur.

In cazul in care ati receptionat un colet cu piese lipsa ori produs lipsa, va rugam sa ne scrieti cat mai repede pe adresa de e-mail sesizari@ham-bebe.ro

Specificati ce anume lipseste, in ce stare ati primit coletul si daca se poate atasati si o poza.

De retinut:

– Nu preluam comenzi telefonic sau prin platforme de socializare! Multumim!
– Livrarea coletelor se face in termen de 24 – 48 ore de la expediere conform detaliilor din pagina de livrare: https://ham-bebe.ro/cum-primesc-coletul/
– Nu livram in weekend.
– Livram doar cu FAN COURIER sau SAMEDAY.
– Solicitarile de anulare a comenzilor se pot realiza doar daca nu a fost deja expediat coletul, printr-un simplu reply la e-mailul de confirmare.
– Nu avem showroom ori magazin fizic, comenzile se livreaza doar prin curier.