Termeni si conditii

Site-ul HAM-BEBE.RO este un magazin online, administrat de:

HAM BEBE SRL
Adresa: D-na Ghica nr 10, sector 2, Bucuresti
Cod Unic de Inregistrare: 30682759
Nr. Reg. Comertului: J40/10704/2012
IBAN: RO36INGB0000999904769753
Banca ING BANK – SUCURSALA COLENTINA
Capital social: 200 lei
Cont trezorerie sector 2: RO08TREZ7025069XXX023371

Magazinul este exclusiv online, nu avem showroom.

Va recomandam sa cititi cu atentie acesti termeni si conditii de utilizare a site-ului www.ham-bebe.ro pentru a evita eventualele neintelegeri

Accesarea, vizitarea, folosirea sau cumpararea produselor si serviciilor prezentate pe acest site implica acceptarea acestor termeni si conditii.

www.ham-bebe.ro isi rezerva dreptul de a face modificari acestor termeni si conditii, precum si in structura site-ului, fara o notificare prealabila si fara precizarea motivelor.

Continutul site-ului www.ham-bebe.ro (texte, fotografii, scripturi, simboluri grafice, date tehnice, alte informatii) este proprietatea societatii care administreaza acest website si este aparata de legea pentru protectia drepturilor de autor. Folosirea fara acordul nostru a oricaror elemente enumerate mai sus se pedepseste in conformitate cu legile in vigoare.

Informatiile acestui site va sunt oferite cu buna credinta, din surse apreciate ca fiind de incredere.
In cazul in care vreunul din articolele publicate sau orice alta informatie intra sub incidenta legii dreptului de autor, va rugam sa ne contactati pentru a lua masurile care se impun.

Informatiile acestui site sunt preluate din descrierile/informatiile furnizate de producatori/furnizori ale produselor prezentate si echipa www.ham-bebe.ro depune eforturi pentru actualizarea disponibilitatii si acuratetii informatiilor. Produsele de pe acest site sunt oferite in limita stocului disponibil.

 

1. Definitii si Termeni

HAM BEBE – este denumirea comerciala a S.C. HAM BEBE SRL, persoana juridica de nationalitate romana, avand sediul social in Bucuresti, Str. D-na Ghica nr 10, sector 2, avand numar de ordine in Registrul Comertului J40/10704/2012, cod unic de inregistrare fiscala RO30682759.

Vanzator – HAM BEBE SRL, administrator si vanzator prin platforma magazinului online ham-bebe.ro.

Cumparator – poate fi orice persoana fizica care are varsta peste 16 ani sau persoana juridica sau orice entitate juridica care efectueaza o Comanda.

Utilizator – orice persoana fizica care are varsta peste 16 ani sau persoana juridica inregistrata pe Site, care, prin finalizarea procesului de creare a Contului, si-a dat acordul cu privire la clauzele specifice site-ului din sectiunea Termeni si Conditii.

Cont – sectiunea din Site formata dintr-o adresa de e-mail si o parola care permite Cumparatorului transmiterea Comenzii si care contine informatii despre Client/Cumparator si istoricul Cumparatorului in Site (Comenzi, facturi fiscale, garantii, etc.). Utilizatorul este responsabil si se va asigura ca toate informatiile introduse la crearea Contului sunt corecte, complete si actualizate.

Favorite – sectiune din Cont care permite Cumparatorului/Utilizatorului sa isi creeze Liste cu produsele pe care doreste sa le urmareasca in vederea unei eventuale achizitii folosindu-se de serviciul oferit de catre Vanzator de urmarire a produselor prin primirea de Comunicari Comerciale din partea acestuia.

Cosul de cumparaturi – sectiune din Cont care permite Cumparatorului/Utilizatorului sa adauge produse pe care doreste sa le achizitioneze la momentul adaugarii sau la un moment ulterior; in cazul in care produsele nu sunt achizitionate la momentul adaugarii prin efectuarea Comenzii, Cumparatorul/Utilizatorul va beneficia de serviciul oferit de catre Vanzator de urmarire a produselor prin primirea de Comunicari Comerciale din partea acestuia.

Site – magazinul online gazduit la adresa web ham-bebe.ro si subdomeniile acestuia.

Comanda – un document electronic ce intervine ca forma de comunicare intre Vanzator si Cumparator prin care Cumparatorul transmite Vanzatorului, prin intermediul Site-ului intentia sa de a achizitiona produse de pe Site.

Produse – orice produs listat pe Site, inclusiv produsele si serviciile de livrare mentionate in Comanda, care urmeaza a fi furnizate de catre Vanzator, Cumparatorului ca urmare a Contractului incheiat.

Contract – reprezinta contractul la distanta incheiat intre Vanzator si Cumparator, fara prezenta fizica simultana a Vanzatorului si a Cumparatorului.

Continut – reprezinta:

  •  toate informatiile de pe Site care pot fi vizitate, vizualizate sau altfel accesate prin utilizarea unui echipament electronic;
  • continutul oricarui e-mail trimis Cumparatorilor de catre Vanzator prin mijloace electronice si/sau orice alt mijloc de comunicare disponibil;
  • orice informatie comunicata prin orice mijloc de catre un angajat/colaborator al Vanzatorului, Cumparatorului, conform informatiilor de contactare, specificate sau nu de catre acesta;
  • informatii legate de produsele sau serviciile si/sau tarifele practicate de Vanzator intr-o anumita perioada;
  • informatii legate de Produsele si/sau Serviciile si/sau tarifele practicate de catre un tert cu care Vanzatorul are incheiate contracte de parteneriat, intr-o anumita perioada;
  • date referitoare la Vanzator, sau alte date privilegiate ale acestuia.

Review – o evaluare scrisa de catre detinatorul sau beneficiarul unui produs sau Serviciu achizitionat prin intermediul magazinului, evaluare redactata pe baza experientei personale si capacitatii acestuia de a realiza comentarii calitative și de a spune daca Produsul sau Serviciul respecta sau nu specificatiile mentionate de catre producator.

Document – prezentele Termene si Conditii.

Comunicari Comerciale – orice tip de mesaj trimis (cum ar fi: e-mail/SMS/telefonic/mobile push/webpush/etc.)  continand informatii generale si tematice, informatii cu privire la produse similare sau complementare cu cele pe care le-ati achizitionat, informatii cu privire la oferte sau promotii, informatii referitoare la Produse si/sau Servicii adaugate in sectiunea “Cont/Cosul de cumparaturi” sau sectiunea  “Cont/Favorite” precum si alte comunicari comerciale cum ar fi cercetari de piata si sondaje de opinie.

Tranzactie – incasarea sau rambursarea unei sume rezultata din vanzarea unui Produs si/sau Serviciu de catre HAM BEBE, Cumparatorului, prin utilizarea serviciilor procesatorului de carduri agreat de catre Vanzator, indiferent de modalitatea de livrare.

Specificatii – toate specificatiile si/sau descrierile Produselor si Serviciilor asa cum sunt precizate in descrierea acestora.

Pret Taiat” reprezinta pretul de referinta, respectiv cel mai scăzut preț practicat de catre Vanzator cel puțin în perioada ultimelor 30 de zile înainte de data aplicării reducerii de pret asupra produsului. In conditiile legii, Pretul Taiat poate fi mentinut si in conditiile unei reduceri succesive, treptate. Pretul Taiat este valabil in limita stocului disponibil al respectivului produs.

Pret de Vanzare” reprezinta contravaloarea produsului, pretinsa si solicitata de catre Vanzator, Cumparatorului/Utilizatorului, evidentiata corespunzator acestora in pagina de produs din Site. Vanzatorul poate afisa distinct, intr-un mod vizibil, cuantumul valoric si/sau procentual al diferentei dintre Pretul de Vanzare si Pretul Taiat. Pretul de Vanzare este valabil in limita stocului disponibil al respectivului produs.

 

2. DOCUMENTE CONTRACTUALE

2.1. Prin inregistrarea unei Comenzi pe Site, Cumparatorul este de acord cu forma de comunicare (telefonic, e-mail, sms, whatapp) prin care Vanzatorul isi deruleaza operatiunile comerciale.

2.2. Notificarea primita de catre Cumparator, dupa efectuarea Comenzii are rol de informare si nu reprezinta acceptarea Comenzii. Aceasta notificare se face exclusiv electronic (e-mail).

2.3. Pentru motive justificate, Vanzatorul isi rezerva dreptul de a modifica cantitatea produselor din Comanda. Daca modifica cantitatea de produse din Comanda va anunta Cumparatorul la adresa de e-mail sau la numarul de telefon puse la dispozitia Vanzatorului la efectuarea Comenzii si va returna suma achitata, daca este cazul.

2.4. Contractul se considera incheiat intre Vanzator si Cumparator in momentul primirii de catre Cumparator de la Vanzator, prin intermediul postei electronice a notificarii de expediere a Comenzii.

2.5. Documentul si informatiile puse la dispozitie de catre Vanzator pe Site vor sta la baza Contractului, in completarea acestuia fiind factura fiscala emisa de catre Vanzator pentru produsele achizitionate.

 

3. POLITICA DE VANZARE ONLINE

3.1. Accesul in vederea efectuarii unei Comenzii ii este permis oricarui Utilizator/Cumparator.

Pentru motive justificate HAM BEBE isi rezerva dreptul de a restrictiona accesul Utilizatorului/Cumparatorului in vederea efectuarii unei Comenzi si/sau la unele din modalitatile de plata acceptate, in cazul in care considera ca in baza conduitei sau a activitatii Utilizatorului/Cumparatorului pe Site, actiunile acestuia ar putea prejudicia in vreun fel HAM BEBE. In oricare dintre aceste cazuri, Utilizatorul/Cumparatorul se poate adresa Departamentului de Relatii cu Clientii, fie la numarul de telefon pus la dispozitia utilizatorilor, fie prin email la adresa afisata pe website, pentru a fi informat cu privire la motivele care au condus la aplicarea masurilor susmentionate.

3.2. Comunicarea cu Vanzatorul se poate realiza prin adresele de email mentionate la sectiunea “contact” din Site, sau la numarul de telefon afisat, ori prin aplicatia whatsapp. Vanzatorul are libertatea de a gestiona informatiile primite fara a fi nevoit sa aduca justificari pentru aceasta.

3.3 In cazul unui volum de trafic neobisnuit de mare provenit din partea unei retele de internet, HAM BEBE isi rezerva dreptul de a cere Utilizatorilor/Cumparatorilor introducerea manuala a codurilor de validare de tip captcha, in vedere protejarii informatiei din cadrul Site-ului.

3.4. HAM BEBE poate publica pe Site informatii despre Produse si/sau Servicii si/sau promotii practicate de catre acesta sau de catre oricare alt tert cu care HAM BEBE are incheiate contracte de parteneriat, intr-o anumita perioada de timp sau in limita stocului disponibil.

3.5. Toate tarifele aferente Bunurilor si/sau Serviciilor prezentate pe Site sunt exprimate in lei (RON) si includ toate taxele, preturile fiind finale asa cum sunt afisate.

3.6. In cazul platilor online Vanzatorul nu este/nu poate fi facut responsabil pentru niciun alt cost suplimentar suportat de Cumparator, incluzand dar nelimitandu-se la comisioane de conversie valutara aplicate de catre banca emitenta a cardului acestuia, in cazul in care moneda de emitere a acestuia difera de RON. Responsabilitatea pentru aceasta actiune o poarta numai Cumparatorul.

3.7 Toate informatiile folosite pentru descrierea produselor si/sau a Serviciilor disponibile pe Site (imagini statice / dinamice / prezentari multimedia / etc.) nu reprezinta o obligatie contractuala din partea Vanzatorului, acestea fiind utilizate exclusiv cu titlu de prezentare.

3.8. Dupa 5 (cinci) zile de la achizitionarea unui produs, Cumparatorului i se va solicita inscrierea unui Review legat de produsul achizitionat. Solicitarea va fi transmisa catre adresa de email inscrisa de Cumparator in Comanda. In acest fel, Cumparatorul contribuie la informarea altor posibili Utilizatori/ Cumparatori de pe Site si se implica activ in detalierea cat mai completa a caracteristicilor Produsului.

 

  1. DREPTUL DE PROPRIETATE INTELECTUALA SI INDUSTRIALA

Continutul, astfel cum este definit in preambul, incluzand dar nelimitandu-se la logo-uri, reprezentari stilizate, simboluri comerciale, imagini statice, imagini dinamice, text si/sau continut multimedia prezentate pe Site, sunt proprietatea exclusiva a HAM BEBE, acestuia fiindu-i rezervate toate drepturile obtinute in acest sens in mod direct sau indirect (prin licente de utilizare si/sau publicare).

HAM-BEBE.RO este marca inregistrata la OSIM.

 

  1. COMANDA

5.1. Clientul/Cumparatorul poate efectua Comenzi pe Site, prin adaugarea Produselor dorite in cosul de cumparaturi, urmand a finaliza Comanda efectuand plata prin una dintre modalitatile indicate. Odata adaugat in cosul de cumparaturi, un Produs este disponibil pentru achizitie in masura in care exista stoc disponibil pentru aceasta. Adaugarea unui Produs in cosul de cumparaturi, in lipsa finalizarii Comenzii, nu atrage dupa sine inregistrarea unei comenzi, implicit nici rezervarea automata a Produsului.

5.2. Prin finalizarea Comenzii Cumparatorul consimte ca toate datele furnizate de acesta, necesare procesului de cumparare, sunt corecte, complete si adevarate la data plasarii Comenzii.

5.3. Prin finalizarea Comenzii, Cumparatorul consimte ca Vanzatorul poate sa il contacteze, prin orice mijloc disponibil / agreat de Vanzator, in orice situatie in care este necesara contactarea Cumparatorului.

5.4. Vanzatorul poate anula Comanda efectuata de catre Cumparator, in urma unei notificari prealabile adresate Cumparatorului, fara nicio obligatie ulterioara a vreunei parti fata de cealalta sau fara ca vreo parte sa poata sa pretinda celeilalte daune-interese in urmatoarele cazuri:

  • neacceptarea de catre banca emitenta a cardului Cumparatorului, a tranzactiei, in cazul platii online;
  • invalidarea tranzactiei de catre procesatorul de carduri agreat de HAM BEBE, in cazul platii online;
  • datele furnizate de catre Client/Cumparator, pe Site sunt incomplete si/sau incorecte;

5.5. Cumparatorul persoana fizica are dreptul sa se retraga din Contract, respectiv sa returneze un Produs, în termen de 14 zile calendaristice, fara invocarea niciunui motiv si fara a suporta alte costuri decât cele de livrare.

Dreptul de retur, conform legislatiei, se aplica doar cumparatorului persoana fizica.

Astfel, potrivit OUG nr 34/2014, perioada de returnare a unui Produs expira termen de 14 zile de la:

  • ziua în care Cumparatorul persoana fizica intră în posesia fizică a ultimului Produs – în cazul în care Cumparatorul comandă printr-o singură comandă produse multiple care vor fi livrate separat
  • ziua în care Cumparatorul persoana fizica intră în posesia fizică a ultimului Produs sau a ultimei piese – în cazul livrării unui produs care constă din mai multe loturi sau piese

5.6. In cazul in care Cumparatorul persoana fizica decide sa se retraga din Contract, acesta va putea sa isi transmita intentia de retur urmand pasii descrisi pe pagina dedicata procedurii de retur: https://ham-bebe.ro/retur-produs/.

5.7. In cazul in care Cumparatorul persoana fizica solicita retragerea din Contract in cadrul termenului legal de retragere din contract, trebuie sa returneze si eventualele cadouri care au insotit produsul respectiv.

In cazul in care Comanda este achitata, Vanzatorul va rambursa suma in maxim 14 (paisprezece) zile de la data informarii Vanzatorului de catre Cumparator persoana fizica asupra deciziei sale de retragere din Contract.

Suma va fi returnata dupa cum urmeaza:

  • pentru Comenzile achitate cu card bancar ->prin restituire in contul din care a fost efectuata plata;
  • pentru Comenzile achitate ramburs -> prin restituirea contravalorii produsului in contul bancar transmis de client in formularul de retur;

5.8. Vanzatorul va putea amana rambursarea sumei pana la primirea Produsului/Produselor vandute sau pana la primirea unei dovezi conform careia acestea au fost expediate, in cazul in care nu s-a oferit sa recupereze el insusi Produsul (se va lua data cea mai recenta).

5.9. Daca Bunul este returnat intr-o stare in care nu mai poate fi vandut ca si nou (ambalaj deschis, accesorii lipsa, Produsul este deteriorat), ne rezervam dreptul de a solicita o taxa pentru readucerea Produsului in stadiul initial, dupa caz, sau pentru a acoperi diferenta de pret rezultata din vanzarea produsului ca resigilat sau, la solicitarea Cumparatorului persoana fizica, vom reexpedia Produsul, cheltuielile de livrare fiind suportate de catre Cumparator, persoana fizica.

De asemenea, pentru comenzile care se califica pentru livrare gratuita si prin returnarea unuia sau mai multor produse din comanda, prin recalcularea totalului, produsele pastrate nu se mai califica pentru livrarea gratuita, din valoarea de rambursat se va retine si taxa initiala de livrare aplicabila acelei comenzi. De exemplu: o comanda cu 4 produse ce se califica prin total pentru livrare gratuita, se returneaza doua, iar cele doua ramase nu s-ar califica, se va aplica taxa de livrare initiala.

 

5.10 Diminuarea valorii Produselor returnate

Deoarece, in cazul vanzarilor la distanta Cumparatorul persoana fizica nu are posibilitatea de a verifica Produsele inainte de incheierea contractului, acesta are dreptul de a se retrage din contract. Din acelasi motiv, Cumparatorului persoana fizica i se permite sa testeze si sa verifice Produsele pe care le-a cumparat in masura in care este necesar pentru a stabili natura, caracteristicile si modul de functionare a Produselor.

Pentru a stabili natura, caracteristicile si modul de functionare a Produselor, Cumparatorul persoana fizica trebuie sa le manipuleze si sa le inspecteze in acelasi mod in care i s-ar permite sa o faca intr-un magazin fizic real. De exemplu: Cumparatorul persoana fizica trebuie doar sa probeze un articol de imbracaminte, nu sa il poarte la diverse ocazii.

Cumparatorul persoana fizica este responsabil doar pentru diminuarea valorii Produselor care rezulta din manipulari altele decat cele necesare pentru determinarea naturii, calitatilor si functionarii acestora.

In cazul in care Cumparatorul persoana fizica isi exercita dreptul de retragere dupa ce a utilizat Produsele intr-o masura care depaseste limita necesara stabilirii naturii, caracteristicilor si modului de functionare a acestora, Cumparatorul  persoana fizica este responsabil pentru eventuala diminuare a valorii lor.

Accesoriile (manuale de utilizare, CD-uri, cabluri etc.) aflate in cutia Produsului precum si ambalajul original al acestuia fac parte integranta din Produs. Ca urmare,  recomandam Cumparatorului persoana fizica atunci cand isi exercita dreptul de retragere din contract sa il returneze in ambalajul original nedeteriorat, protejat prin infoliere cu folie pentru ambalat din plastic stretch sau ambalat in cutie din carton (fara etichete lipite pe acesta, fara taieturi, rupturi etc.) si impreuna cu toate accesoriile acestuia.

Produsele returnate ce prezinta urme de uzura (pete, zgarieturi, indoituri, fisuri, lovituri etc.) se accepta retur numai dupa aducerea lor la conformitate, implicand  costurile de igienizare, cosmetizare,reparare, inlocuire a eventualelor piese deteriorate si aducere la o forma comerciala in vederea vanzarii ca produs Reconditionat / Resigilat. Valorea finala se stabileste in functie de valoarea pieselor ce trebuie inlocuite si a manoperei de reconditionare sau ca diferenta dintre valoarea initiala a produsului nou si valoarea de revanzare a produsului folosit.

Orice diminuare a valorii Produselor rezultata din manipularea acestora altele decat cele necesare pentru determinarea naturii, calitatilor si functionarii lor este in responsabilitatea Cumparatorului. Pentru claritate, din pretul total al Produsului returnat, Vanzatorul va retine o suma de bani ce reprezinta diminuarea valorii Produsului in proportie de 5%-50% din valoarea initiala a Produsului, dupa caz. Contravaloarea taxei de diminuare va fi comunicata catre Cumparatorului la receptionarea Produsului/Produselor returnate.

5.11. In cazul in care un Produs comandat de catre Cumparator, nu poate fi livrat de catre Vanzator, acesta din urma va informa Cumparatorul asupra acestui fapt si va returna in contul Cumparatorului contravaloarea Produsului (in cazul in care acesta a fost deja achitat online) in termen de maxim 7 (sapte) zile de la data la care Vanzatorul a notificat Cumparatorul despre acest fapt, sau de la data la care Cumparatorul si-a exprimat in mod expres intentia de reziliere a Contractului.

 

  1. PRODUSE PENTRU CARE NU SE ASIGURA DREPTUL DE RETRAGERE

Sunt exceptate de la dreptul de retragere din Contract urmatoarele:

  • furnizarea de Bunuri confectionate dupa specificatiile prezentate de Cumparator sau personalizate in mod clar;
  • furnizarea de Bunuri care sunt susceptibile a se deteriora sau a expira rapid;
  • furnizarea de Bunuri sigilate care nu pot fi returnate din motive de protectie a sanatatii sau din motive de igiena si care au fost desigilate de Cumparator;
  • furnizarea de Bunuri care sunt, dupa livrare, potrivit naturii acestora, inseparabil amestecate cu alte elemente;
  • furnizarea de inregistrari audio sau video sigilate sau de programe informatice sigilate care au fost desigilate dupa livrare;
  • furnizarea de continut digital care nu este livrat pe un suport material, daca prestarea a inceput cu acordul prealabil expres al Cumparatorului si dupa ce acesta a confirmat ca a luat cunostinta de faptul ca isi va pierde dreptul la retragere.

 

  1. CONFIDENTIALITATE

HAM BEBE va pastra confidentialitatea informatiilor de orice natura pe care le furnizati. Dezvaluirea informatiilor furnizate se va putea face doar in conditiile mentionate in prezentul Document.

Nicio declaratie publica, promovare, comunicat de presa sau orice alt mod de dezvaluire catre terte parti nu va fi facuta de Cumparator/Utilizator cu privire la Comanda/Contract fara consimtamantul prealabil scris al Vanzatorului.

Prin transmiterea de informatii sau materiale prin intermediul acestui site, oferiti Vanzatorului acces nerestrictionat si irevocabil la acestea, dreptul de a utiliza, reproduce, afisa, modifica, transmite si distribui aceste materiale sau informatii. Sunteti, de asemenea, de acord ca Vanzatorul sa poata utiliza liber, in interes propriu, aceste informatii, idei, concepte, know-how-uri sau tehnici pe care ni le-ati trimis prin intermediul Site-ului. HAM BEBE nu va constitui subiect de obligatii referitoare la confidentialitatea informatiilor trimise, daca legislatia in vigoare nu prevede alte specificari in acest sens.

Datele cardului de plata ale Utilizatorului/ Cumparatorului nu vor fi accesibile HAM BEBE si nici nu vor fi stocate de catre de HAM BEBE, ci de catre procesatorul de plati integrat in Site, entitate autorizata sa presteze servicii de stocare date de identificare a cardului, despre a carei identitate Utilizatorul/ Cumparatorul va fi informat, anterior introducerii datelor.

 

  1. LIVRAREA PRODUSELOR

8.1. Conditiile de livrare a Produselor vandute de catre HAM BEBE le ragasesti in sectiunea Plata si Livrare.

8.2. Vanzatorul va asigura ambalarea corespunzatoare a Produselor si va asigura transmiterea documentelor insotitoare.

8.3. Vanzatorul va efectua livrarea Produselor numai pe teritoriul Romaniei.

8.4. Cumparatorul are obligatia de a verifica integritatea produselor si lista de produse existente in colet imediat dupa primire. Pe colet exista eticheta awb, pe partea verso a etichetei exista lista de produse din comanda. In cazul in care unul din produse lipseste, ori are parti lipsa ori este deteriorat la transport, cumparatorul are obligatia de a semnala aceste probleme in termen de maxim 48 ore de la primire, pe email sau whatsapp (metode de contact afisate pe website la sectiunea Contact ).

8.5. Livrarea coletelor prin firmele de curierat este supusa conditiilor fiecarei firme de curierat in parte. Ca regula generala, curierul va incerca livrarea de 2 ori, iar in cazul in care nu poate efectua livrarea (destinatarul nu se afla la adresa, nu raspunde la telefon, lipsa bani ramburs ori alte motive ce tin de client) coletul va fi returnat. In cazul in care ai achitat coletul cu cardul ai 2 optiuni: retrimiterea coletului cu plata taxelor la destinatar (tur-retur initial suportat de noi), ori stornarea valorii comenzii minus taxele de livrare retur. Pentru easybox ori fanbox, coletul te asteapta in box o perioada limitata ce iti va fi comunicata prin sms de catre firma de curierat.

 

  1. GARANTII

9.1. Toate Produsele comercializate de catre HAM BEBE, cu exceptia produselor resigilate, beneficiaza de conditii de garantie conforme legislatiei in vigoare si politicilor comerciale ale producatorilor. Produsele sunt noi (exceptie Produsele resigilate), in ambalajele originale si provin din surse autorizate de fiecare producator in parte, insa anumite produse nu beneficiaza de garantie comerciala de la producator, fapt care nu afecteaza garantia de conformitate. 

9.2 Toate produsele beneficiaza de garantie de conformitate asa cum este aceasta reglementata prin OUG nr. 140/2021.

Asa cum prevede legislatia in vigoare:

Pentru a fi in conformitate cu contractul de vanzare, bunurile indeplinesc in special urmatoarele conditii:

  1. a) respecta descrierea, tipul, cantitatea si calitatea si detin functionalitatea, compatibilitatea, interoperabilitatea si alte caracteristici prevazute in contractul de vanzare;
  2. b) corespund scopului special pentru care consumatorul le solicita, pe care consumatorul l-a adus la cunostinta vanzatorului cel tarziu in momentul incheierii contractului de vanzare si pe care vanzatorul l-a acceptat;
  3. c) sunt livrate impreuna cu toate accesoriile si cu toate instructiunile, inclusiv de instalare, prevazute in contractul de vanzare;
  4. d) sunt furnizate cu actualizari conform dispozitiilor contractului de vanzare.

Lipsa de conformitate, sau viciu ascuns, inseamna ca produsul primit nu are toate caracteristicile prezentate in detalierea/specificatiile produsului,sau nu functioneaza la parametrii specificati. Pentru a beneficia de repararea/inlocuirea produsului reclamat ca neconform, in mod gratuit ( inclusiv taxele de livrare se suporta de catre noi), trebuie sa ne transmiteti in scris la adresa de e-mail de pe site, ce problema are produsul, intr-un termen de 1 an de la constatarea defectului/neconformitatii, dar nu mai tarziu de 24 de luni de la receptionarea produsului.

Orice neconformitate care este constatata in termen de un an de la data la care bunurile au fost livrate este prezumata a fi existat deja in momentul livrarii bunurilor, pana la proba contrarie sau cu exceptia cazului in care aceasta prezumtie este incompatibila cu natura bunurilor sau cu natura neconformitatii.

In cazul in care vanzatorul/furnizorul produsului constata ca produsul reclamat ca avand o lipsa de conformitate, era de fapt conform, dar prin utilizare/depozitare improprie s-a defectat/deteriorat, poate sa solicite cumparatorului plata costurilor de transport/diagnoza/reparatii.

9.3. Nu fac obiectul garantiei produsele care prezinta defecte fizice precum: lovituri, crapaturi, ciobiri, componente si/sau piese arse sau plesnite etc., etichete sau sigilii de garantie deteriorate, indepartate sau modificate, produsele utilizate in conditii neadecvate (tensiuni de alimentare necorespunzatoare, supunerea la variatii mari de temperatura si presiune, socuri mecanice, manipulare incorecta, utilizarea produselor in conditii de umiditate, praf, noxe sau sub actiunea substantelor chimice etc.), setari si instalari incorecte, prize fara impamantare, patrunderea de lichide, metale sau alte substante in interiorul echipamentelor, interventia mecanica sau plastica asupra produselor, conectarea sau deconectarea anumitelor componente in timpul functionarii echipamentelor.

9.4. Depozitarea corecta a produselor se face in spatii cu grad scazut de umiditate, la o temperatura constanta, si nu trebuie expuse la inghet sau caldura excesiva, ori razele directe ale soarelui. Majoritatea jucariilor cu circuite electronice nu vor mai functiona daca sunt depozitate in conditii improprii, iar jucariile de lemn se pot deteriora, aparand crapaturi, mucegai, etc. Produsele ce nu sunt depozitate in mod corespunzator nu fac obiectul garantiilor.

9.5. Valoarea maxima a obligatiilor comericantului fata de orice client in cazul constatarii de lipsa de conformitate, viciu ascuns, ori alt defect acoperit de conditiile generale ale garantiei de conformitate, este valoarea sumelor incasate de firma noastra de la respectivul client.

 

  1. TRANSFERUL PROPRIETATII BUNURILOR

10.1. Proprietatea asupra Bunurilor (produselor) va fi transferata la livrare, dupa efectuarea platii din partea Cumparatorului in locatia indicata in Comanda (intelegand prin livrare – semnarea de primire a documentului de transport furnizat de curier sau semnarea de primire pe factura fiscala in cazul livrarilor efectuate de personalul Vanzatorului).

 

  1. RASPUNDERE

11.1. Vanzatorul nu poate fi responsabil pentru daune de orice fel pe care Cumparatorul sau oricare terta parte o poate suferi ca rezultat al indeplinirii de catre Vanzator a oricarei din obligatiile sale conform Comenzii si pentru daune care rezulta din utilizarea Produselor dupa livrare si in special pentru pierderea acestora.

11.2. Prin crearea si utilizarea Contului, Utilizatorul/ Cumparatorul isi asuma raspunderea pentru mentinerea confidentialitatii datelor de Cont (user si parola) si pentru gestionarea accesarii Contului, si, in masura permisa de legislatia in vigoare, este responsabil de activitatea derulata prin intermediul Contului sau.

11.3. Prin crearea Contului si/sau utilizarea Continutului si/sau plasarea Comenzilor, Utilizatorul/ Cumparatorul accepta in mod expres si fara echivoc Termenele si Conditiile Site-ului in ultima versiune actualizata care este comunicata in cadrul Site-ului, existenta la data crearii Contului si/sau utilizarii continutului si/sau la data plasarii Comenzii.

11.4. Vanzatorul isi rezerva dreptul de a actualiza si modifica periodic Termenele si Conditiile Site-ului pentru a reflecta orice modificari ale modului si conditiilor de functionare a Site-ului sau orice modificari ale cerintelor legale. Documentul este opozabili Utilizatorilor/ Cumparatorilor de la momentul afisarii in Site.  In cazul oricarei astfel de modificari, vom afisa pe Site versiunea modificata a Documentului, motiv pentru care va rugam sa verificati periodic continutul acestui Document.

 

  1. FORTA MAJORA

12.1. Nici una din parti nu va fi raspunzatoare pentru neexecutarea obligatiilor sale contractuale, daca o astfel de neexecutare la termen si/sau in mod corespunzator, total sau partial este datorata unui eveniment de forta majora. Forta majora este evenimentul imprevizibil, in afara controlului partilor si care nu poate fi evitat.

12.2.  Daca in termen de 15 (cincisprezece) zile de la data producerii lui, respectivul eveniment nu inceteaza fiecare parte va avea dreptul sa notifice celeilalte parti incetarea de plin drept a contractului fara ca vreuna dintre ele sa poata pretinde celeilalte alte daune-interese.

 

  1. LEGEA APLICABILA – JURISDICTIA. SESIZARI SI RECLAMATII. SOLUTIONAREA ALTERNATIVA A LITIGIILOR (SAL/SOL)

13.1. Prezentul document este supus legii romane. In cazul unor eventuale litigii aparute intre Vanzator si Utilizatori / Cumparatori se va incerca intai rezolvarea pe cale amiabila a acestora. Prezentul capitol si procedura de mai jos reprezenta o dovada a disponibilitatii Vanzatorului de a solutiona rapid, eficient, amiabil, alternativ, extra-judiciar, sesizarile/reclamatiile/litigiile in care este parte, uzitand de toate mecanismele si masurile legale aplicabe in Romania.

13.2. Relatia dintre parti este guvernata de urmatoarele acte normative:

OG nr. 21/1992 privind protectia consumatorilor;

OUG nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor in cadrul contractelor incheiate cu profesionistii;

OUG nr. 140 din 28 decembrie 2021 privind anumite aspecte referitoare la contractele de vanzare de bunuri;

Legea nr. 363/2007 privind combaterea practicilor incorecte ale comerciantilor in relatia cu consumatorii si armonizarea reglementarilor cu legislatia europeana privind protectia consumatorilor;

Legea 365/2002 privind comertul electronic;

13.3. Astfel, pentru sesizari sau reclamatii legate de Produsul achizitionat, Cumparatorii au la dispozitie oricand posibilitatea transmiterii respectivei reclamatii prin email la adresa sesizari@ham-bebe.ro. Termenul maxim de solutionare a reclamatiilor sau a sesizarilor de catre Vanzator este de 30 de zile calendaristice de la data primirii acestora.

In cazul in care Cumparatorii nu primesc un raspuns la expirarea celor 30 zile de la Vanzator, sau primesc un raspuns peste acest termen de la Vanzator, sau sunt nemultumiti asupra modului in care a fost gestionata sesizarea/reclamatia de catre Vanzator pot apela la procedurile alternative de solutionare (SAL/SOL).

13.3 In vederea solutionarii alternative a litigiilor, sesizarea sau reclamatia Cumparatorului poate fi depusa in scris direct la Directia de Solutionare Alternativa a Litigiilor a Autoritatii Nationale pentru Protectia Consumatorilor la urmatoarele date de contact: adresa: Bucuresti, Bulevardul Aviatorilor nr. 72, sector 1, cod postal 011865, tel: 021.307.67.69; fax: 021.314.34.62, e-mail: dsal@anpc.ro. Directia Alternativa de Solutionare a Litigiilor a Autoritatii Nationale pentru Protectia Consumatorilor este competenta sa solutioneze alternativ litigiile nationale si transfrontaliere care decurg din contractele de vanzare sau contractele de servicii incheiate cu un comerciant care isi desfasoara activitatea in Romania si este inclusa in lista entitatilor SAL la nivel european, disponibil la urmatorul link: https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/?event=main.adr.show2. Pentru si mai multe detalii, Cumparatorii pot accesa link-ul afisat in site in sectiunea ANPC – SAL, apasand pe una din plachetele reprezentative pentru fiecare entitate in parte.

 

  1. VACANTA, SARBATORI LEGALE SI ZILE NELUCRATOARE

14.1. In anumite perioade site-ul www.ham-bebe.ro va fi in vacanta. Aceasta informatie va fi afisata pe site, incluzand perioada in care suntem in vacanta. In aceste perioade, precum si in zilele nelucratoare sau sarbatorile legale, toate operatiunile vor fi suspendate, acestea incluzand: procesarea comenzilor ( prelucrare propriu-zisa, ambalare, expediere ), operatiuni de livrare sau receptie, operatiuni legate de returnari de produse, solutionare reclamatii.

14.2. In cazul in care este vorba spre exemplu de o solicitare de retur, sau o reclamatie in ce priveste un produs, aceasta poate fi transmisa in termenul legal prin formularul de pe site sau e-mail, urmand ca solutionarea sa se initieze in maxim 2 zile lucratoare dupa inchieierea perioadei de vacanta, sarbatoare legala, zile nelucratoare, etc.

 

14. RETURNAREA PRODUSELOR – CLARIFICARI SUPLIMENTARE

Dreptul de retur, conform legislatiei, se aplica doar cumparatorului persoana fizica.

14.1 Produsele pe care le returnezi trebuie sa fie in aceeasi stare in care le-ai primit.

  • Returul se face cu etichetele initiale intacte, certificatul de garantie in original (daca a fost emis de producator/ distribuitor) si toate documentele cu care a fost livrat produsul (dupa caz).
  • Produsul trebuie sa fie insotit de accesoriile/cadourile cu care a fost livrat.
  • Daca ai cumparat mai multe produse de acelasi fel si vrei sa le returnezi pe toate, asigura-te ca doar unul a fost desigilat. Returul celorlalte produse se accepta doar daca sunt sigilate. In aceasta sectiune se incadreaza si produsele vandute ca pachet ( pachet format din mai multe articole cu aceleasi caracteristici definitorii, chiar daca tematica este diferite – spre ex. covorasele puzzle din spuma, seturile de puzzle din lemn, cu diferite figurine etc)
  • Nu se accepta produsele asupra carora au fost efectuate interventii neautorizate, cele care prezinta urme de uzura sau folosire excesiva, zgarieturi, ciobituri, lovituri, socuri mecanice / electrice, produsele carora le lipsesc accesorii.
  • Daca in coletul de retur se afla produse diferite fata de cele mentionate de dvs in intentia de returnare, dupa verificarea pachetului livrat de catre curier, returul va fi refuzat si expediat catre dvs pe cheltuiala dvs.

14.2 Produse livrate cu deteriorare/piese lipsa din colet:

  • In cazul in care ai primit un produs zgariat/deteriorat/cu piese lipsa, te rugam sa ne transmiti un e-mail la adresa de mai jos in termen de 48 de ore de la primirea coletului.
  • Trimite-ne poze si detalii referitoare la situatia intampinata la adresa de e-mail de mai jos si in functie de problema, iti vom indica solutia.
  • Anunta-ne in scris in termen de maxim 48 ore de la primire fie prin whatsapp fie prin e-mail la adresa sesizari@ham-bebe.ro 

14.3 Taxa de aducere la conformitate

Daca ai returnat un produs si ai fost informat ca vei primi o suma mai mica decat cea achitata inital in comanda, acesta nu s-a incadrat in conditiile de retur, mentionate in termenii si conditiile generale cu care ai fost de acord la plasarea comenzii. Vei fi contactat de fiecare data cand trimiti un produs neconform, pentru a te anunta ca urmeaza sa ti se opreasca o suma de bani. In cazul in care refuzi oprirea sumei de aducere la conformitate, produsul iti va fi returnat.

14.4 Livrarea returului

  • In cazul in care returnezi un produs reclamat in termen ca avand defect/deteriorare/lipsa piese etc. societatea noastra va organiza transportul returului. Noi vom comanda pentru tine un curier.
    Tot ce trebuie sa faci este sa ambalazi produsul asa cum l-ai primit sau similar, si sa astepti curierul.
  • In cazul in care returnezi un produs din orice alte motive, trebuie sa te ocupi de transport. Poti trimite returul cu orice firma de curierat iti doresti, singura conditie fiind ca livrarea sa se efectueze la adresa mentionata mai jos. Nu ridicam colete din oficii postale/cutii postale/ori alte puncte de livrare.
  • Retine! Daca ai ales sa returnezi produsul folosind firma de transport preferata de tine, atunci doar completeaza formularul si apoi trimite coletul retur. Nu e nevoie sa astepti vreo confirmare ori acceptare din partea comerciantului.

14.5 Refuzul coletului la curier

In cazul in care intre timp te-ai razgandit in privinta comenzii si nu mai doresti coletul poti refuza primirea la curier. Refuzul primirii se considera echivalent cu solicitarea de retragere din contract, respectiv va fi supus tuturor termenilor si conditiilor aferente sectiunii de Retur produs. Detalii legate de acest aspect regasiti si in pagina dedicata de Retur produs.

Refuzul coletului – taxe aferente

O comanda plasata si confirmata este un contract la distanta ce presupune obligatii si drepturi de ambele parti.

In momentul in care refuzati primirea coletului ce contine comanda dvs, din acest fapt decurg costuri: transport curier tur-retur, costuri cu ambalarea coletului, timpi alocati.

Aceste costuri va vor fi imputate.

Refuzul unui colet cu ramburs la curier va fi taxat cu valoarea de 35 lei, iar refuzul unui colet cu plata card ori la easybox/fanbox va fi taxat cu valoarea de 20 lei.